annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My orange app werkt niet

Topic gestart op: 23-02-18 00h59

Antwoorden: 11 antwoorden

San77
Aspirant verkenner

My orange app werkt niet

OPGELOST

Hallo, ik ben nu meer dan 3 maanden klant bij orange.

Als ik de app installeer krijg ik steeds Screenshot_2018-02-23-00-53-20.png

 Bij mijn kinderenkon ik de app wel installeren.

Kan iemand helpen?

(Heb de app al verschillende keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd)

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Kdennis
Ervaren verkenner

Hey San77,

Ik heb dit eerst ook voor gehad en heb toen de volgende stappen ondernomen:

  •  Verwijder de OrangeApp volledig;
  • Schakel WiFi uit;
  • Zorg dat mobiel internet op je toestel aanstaat; (haal desnoods sim van mobile vikings eruit om zeker te zijn dat je op het netwerk zit van Orange)
  • Dowload de OrangeApp opnieuw via je mobiel netwerk;
  • Eenmaal gedowload en geinstalleerd, open de app terwijl mobiel internet aanstaat.

Hoop dat het heeft gewerkt, laat je weten hoe het is gegaan?

Groetjes dennis

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
STEVEN
Gewaardeerd verkenner

Kijk ook hier eens

https://community.orange.be/t5/De-Orange-community/Elke-keer-opnieuw-in-de-app-inloggen-OPLOSSING/m-...

De dual simfunctie is vermoedelijk te boosdoener.

Ofwel wissel je de sims van plaats maar let dan wel op de instellingen, als je bvb data van mviking en tel van orange ingesteld hebt.

Cheetahke
Gewaardeerd verkenner

Hoi San,

Ik zie linksboven My Orange staan: Orange en Mobile Vikings. Misschien dat de app connectie probeert te maken via Mobile Vikings ipv via Orange. Ik zou eens proberen om de app opnieuw te verwijderen, effe de simkaart van Mobile Vikings uit te schakelen, en dan de app opnieuw te installeren. Misschien dat die het dan wel goed doet.

Groetjes,

Anita

Leden met de meeste pluimen