annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Na herlaadbeurt nog steeds geen toegang tot 4G

Topic gestart op: 16-07-19 14h32

Antwoorden: 8 antwoorden

lodelucas
Aspirant verkenner

Na herlaadbeurt nog steeds geen toegang tot 4G

OPGELOST

Beste,

na mijn herlaadbeurt kreeg ik een bericht dat het goed ontvangen was, en ik heb nu 15 euro op mijn sim-kaart staan.

Ik zet mijn mobiele data aan, maar er staat een uitroepingsteken bij, met een pop-up dat ik me moet inloggen bij netwerk Orange B.

Ik geef aan dat ik wil verder surfen, per verbruikte MB. (Bovendien heb ik nog steeds niet mijn bonus van online herladen ontvangen, wat een van de grote redenen is dat ik dit koop, dus dat is ook al een flop).

Ik word dan doorgewezen naar een pagina die het volgende meldt: Pagina niet beschikbaar. Het spijt ons, je profiel beantwoordt niet aan de pagina die je zoekt.

TL;DR: ik heb geld op mijn kaart maar ik krijg geen toegang tot 4G.

Ik heb al reeds mijn mobiel netwerk handmatig ingesteld vie de online gids van Orange, zonder succes.

Ik hoop op een spoedig en behulpzaam antwoord.

Groeten, Lode

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@lodelucas 

Zoals reeds zo dikwlijs aangehaald: geduld oefenen ... en nog eens geduld oefenen ..

Het komt wel in orde, mar daarom niet onmiddellijk ...

Als het na twee dagen nog niet werkt, de klantendienst contacteren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
samuelstevens
Aspirant verkenner

Vandaag hier zelfde probleem. Geen gratis data maar mijn poen is wel gepakt.. Wat nu?

0 pluimen
samuelstevens
Aspirant verkenner

Brengt dat hier eens in orde.. ik wacht ..

0 pluimen
samuelstevens
Aspirant verkenner

En ik ben per mbit aan het betalen aan de concurrentie om uw antwoord te zien te krijgen..

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@samuelstevens 

Misschien nog eens verduidelijken: je bent hier op Tribe, een forum voor en door klanten van (meestal) Orange. Het doel van dit forum is uitwisseling van kennis en ervaring om elkaar te helpen. De enige Orange medewerkers die hieraan meedoen zijn de moderators die als taak hebben om het forum in goede banen te leiden.

Dit is dus niet Orange, en ook niet de klantendienst. Het heeft dus geen zin om hier op een oplossing te wachten waarvoor wij noch de middelen noch de bevoegdheid hebben om zulks te doen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen