annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe klant, maar geen mobiele data?

Topic gestart op: 13-12-18 16h02

Antwoorden: 20 antwoorden

Daphné
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe klant, maar geen mobiele data?

OPGELOST

Ik ben sinds gisteren nieuwe klant bij orange.
Ik kreeg vandaag de melding dat ik mijn SIM-kaart moest activeren. Ik heb dit gedaan, alles werkt perfect (sms en telefoon), maar ik kan geen gebruik maken van de mobiele data. Het 4G-logootje verschijnt altijd heel even kort bovenaan in de balk, maar verdwijnt ook weer heel snel. Ik heb al handmatig alles juist ingevoerd.

Hoe moet ik dit oplossen?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous perfect dus mag toch stellen weer een tevreden klant , probleem is opgelost ! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
Anonymous
Niet van toepassing

Ik had vorige vrijdag al eens gebeld naar orange dat na een week de SIM-kaart nog niet mee was en ze gingen het doorgeven aan de achterliggende dienst die het zogezegd zou moeten opnieuw doen, intussen weeral een week verder en nog niks....

Mijn gedacht is nu ook van eens de orange shop binnen springen .

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous gewoon eens doen of anders wat u ook kan doen is bellen naar de klantendienst , weet het klinkt vervelend . Daar eens vragen of ze bij de tweede lijn eens willen horen achter uw ticket over uw simkaart. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik ga vandaag eens binnen springen in de orange shop en eens horen wat zij denken...

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik heb in de orange shop een SIM kaart kunnen krijgen, de verkoper zei dat de bestelling ofwel niet gelukt is of vergeten en dat ik het maar stil moest laten.

Zo heeft hij mij in de shop ingeschreven voor een nummer overdracht en een sim gegeven.

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous ah perfect opgelost en goed correct opgelost dat lees ik graag. Hopelijk toch een tevreden klant. Nu de overdracht nog en het is in orde. Normaal gaat deze 48 uur duren maar deze is vandaag opgestart op zaterdag zijn overdrachten wat lastiger dus maandag of dinsdag zal het in orde moeten zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen