annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange cloud foto's van toestel verwijderen

Topic gestart op: 07-01-19 23h21

Antwoorden: 4 antwoorden

Ellen
Aspirant verkenner

Orange cloud foto's van toestel verwijderen

OPGELOST

Dag Tribe

Is het mogelijk dat wanneer je de foto's upload naar Orange cloud deze van je toestel verwijderd worden? Momenteel is dit bij mij niet het geval maar ik zou dit wel willen.

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jerre
Gewaardeerde genezer

Dag @Ellen

De functie "Ruimte Vrijmaken" verwijdert foto's en video's die meer dan 7 dagen oud zijn en reeds in de cloud bewaard werden.
Je start deze functie op wanneer je ruimte wil vrijmaken, het gebeurt niet automatisch maar je krijgt wel een verwittiging wanneer er plaats vrijgemaakt kan worden.
 
Ik raad je aan een lokale backup te maken van de gegevens die je enkel in de cloud bewaart.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Jerre
Gewaardeerde genezer

Dag @Ellen

De functie "Ruimte Vrijmaken" verwijdert foto's en video's die meer dan 7 dagen oud zijn en reeds in de cloud bewaard werden.
Je start deze functie op wanneer je ruimte wil vrijmaken, het gebeurt niet automatisch maar je krijgt wel een verwittiging wanneer er plaats vrijgemaakt kan worden.
 
Ik raad je aan een lokale backup te maken van de gegevens die je enkel in de cloud bewaart.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ellen dat is zeker een mogelijkheid. Bij de instellingen van de cloud kan u namelijk kiezen dat de u automatisch bestanden verwijderd ,dus ruimte vrijmaakt op uw gsm. Pas wel op dat ze niet op een extra kaartje staan dus een extra opslag kaartje dan moet u dat ook aanzetten. De instellingen dan wel aanpassen via de gsm en niet via de pc.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ellen
Aspirant verkenner

Dankjewel voor het antwoord. Nu vind ik deze optie niet terug in mijn Orange cloud. Ik heb gekeken onder configuratie en dan instellingen.

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Ellen  de optie plaats vrijmaken (free up space) staat in het menu of bij highlights, niet onder configuratie.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen