annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overschakeling provider - Abonnement niet correct

Topic gestart op: 21-09-18 15h17

Antwoorden: 2 antwoorden

kaatvdna
Rekruut scout

Overschakeling provider - Abonnement niet correct

OPGELOST

Op 3september ben ik overgeschakeld van provider naar Orange. Nu heb ik de maandelijkse rekening ontvangen van 15euro, deze loopt zogezegd van 8aug tot 7sep. Aangezien ik pas vanaf 3sept bij Orange ben, vind ik het dan ook onrechtvaardig om deze te moeten betalen. Waarom kan er niet gewoon een abonnement gestart worden vanaf de 3de van de maand? 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@kaatvdna hier gaat nog wel een correctie op plaats vinden. Maar dat zal pas op de nieuwe factuur zichtbaar zijn . Orange gaat niet zomaar iets aanrekenen wat u niet had zo gezegd. Tenzij uw abonnement al eerder ingegaan is dus dat het nummer al actief geweest is vanaf die 8ste augustes. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@kaatvdna hier gaat nog wel een correctie op plaats vinden. Maar dat zal pas op de nieuwe factuur zichtbaar zijn . Orange gaat niet zomaar iets aanrekenen wat u niet had zo gezegd. Tenzij uw abonnement al eerder ingegaan is dus dat het nummer al actief geweest is vanaf die 8ste augustes. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


kaatvdna
Rekruut scout

Oké, prima. Zal het dan nog zien. Bedankt voor het snelle antwoord.

Leden met de meeste pluimen