annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met oproepen tussen Telenet en Orange

Topic gestart op: 10-01-19 20h29

Antwoorden: 9 antwoorden

Leen
Gewaardeerd verkenner

Probleem met oproepen tussen Telenet en Orange

 Beste,

Sinds dinsdag is mijn nummer bij orange geactiveerd. Sedert dan kan mijn moeder me niet meer opbellen of sms'en. Zij is aangesloten bij telenet. Mijn nummer stond vroeger dus ook samen in het abbonement van telenet (tv,internet en mobiel)

Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn en hoe kan dit opgelost worden?

Labels (3)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
wreynaert
Rekruut scout

Heb je dit opgelost gekregen? Ik zit met hetzelfde probleem namelijk. Sinds een paar maand klant bij Orange (komende van Mobile Vikings), en kreeg deze week van 2 personen (allebei klant bij Telenet) dat ze mij niet kunnen opbellen...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@wreynaert  schreef:

Heb je dit opgelost gekregen? Ik zit met hetzelfde probleem namelijk. Sinds een paar maand klant bij Orange (komende van Mobile Vikings), en kreeg deze week van 2 personen (allebei klant bij Telenet) dat ze mij niet kunnen opbellen...


Hier dezelfde vraag: kunnen andere mensen die bij Telenet zijn u wel bellen of kan geen enkele Telenet klant dat?

In ieder geval eens de klantendienst van Mobile Vikings contacteren om na te gaan of de overdracht van uw nummer naar Orange helemaal afgerond is.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Leen  even melden aan de klantendienst en het zal snel opgelost worden, dit is een routeringsprobleem.
Tot dan zal jij naar je moeder moeten bellen ipv andersom 🙂

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Leen oei dat  is een vervelende situatie hopelijk hebben ze uw moeder ook niet perongeluk afgesloten? Soms kan het per ongeluk gaan he aangezien er een abonnement is opgezegd. Wat zegt Telenet ervan als u naar hun belt ?Zien zij daar iets op de lijn van uw moeder? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen