annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met oproepen tussen Telenet en Orange

Topic gestart op: 10-01-19 20h29

Antwoorden: 9 antwoorden

Leen
Gewaardeerd verkenner

Probleem met oproepen tussen Telenet en Orange

 Beste,

Sinds dinsdag is mijn nummer bij orange geactiveerd. Sedert dan kan mijn moeder me niet meer opbellen of sms'en. Zij is aangesloten bij telenet. Mijn nummer stond vroeger dus ook samen in het abbonement van telenet (tv,internet en mobiel)

Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn en hoe kan dit opgelost worden?

Labels (3)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Leen
Gewaardeerd verkenner

Met alle andere contacten is er geen probleem en kan mijn moeder bellen en sms'en. Neem ik best contact met klantendient van telenet of orange?

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Leen  om na te gaan bij welke provider je andere contacten zitten : https://www.crdc.be
Je bent klant bij Orange dus best naar de Orange klantendienst bellen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jerre dat ligt er aan @Jerre heb paar weken geleden een prive bericht gehad van iemand hier die het zelfde probleem had. Heb dat nummer opgezocht en bleek van dezelfde provider te komen . Heb die tool al jaren in mijn bezit van CRDC , de persoon in kwestie heeft naar die provider gebeld en 1 dag later was het opgelost zonder Orange te bellen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Leen neem even contact op met Telenet , deze gaan zien met Orange waar dit probleem vandaan komt @Jerre heeft gelijk en het is een routeringsprobleem maar ze moeten onderling eens kijken waar dit vandaan komt. Misschien zijn er meerdere mensen met Telenet die u niet kunnen bereiken ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Leen  het probleem is dat uw mobiel nummer nog naar het Telenet netwerk gerouteerd wordt terwijl je op het Orange netwerk zit.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen