annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Promo Tempo Giga niet te gebruiken via klantenzone

Topic gestart op: 16-06-18 11h28

Antwoorden: 5 antwoorden

Thierry
Ervaren verkenner

Promo Tempo Giga niet te gebruiken via klantenzone

OPGELOST

Mijn Tempo Giga sim zit vast in een mifi router.

De huidige promotie op Tempo Giga gaat enkel maar via de Orange-app, en NIET via de website-klantenzone.

Met een mifi is de Orange-app inherent niet bruikbaar. Kan dit niet eens serieus bekeken worden bij Orange aub?

Als klant in het buitenland voel ik me wel in de kou gezet omdat de klantenzone precies geen voorrang meer heeft.

Het is me wel gelukt om van de promo te genieten, maar leuk is anders, de sim’s uit de mifi en een smartphone wisselen ( een micro en een nano simkaart), op de gsm Orange-app activeren met sms-code, promo activeren via opties, en dan alles terug wisselen. 

Hopelijk kan dit rechtgezet worden.

 

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Mijn Tempo Giga sim zit vast in een mifi router.

De huidige promotie op Tempo Giga gaat enkel maar via de Orange-app, en NIET via de website-klantenzone.

Met een mifi is de Orange-app inherent niet bruikbaar. Kan dit niet eens serieus bekeken worden bij Orange aub?

Als klant in het buitenland voel ik me wel in de kou gezet omdat de klantenzone precies geen voorrang meer heeft.

Het is me wel gelukt om van de promo te genieten, maar leuk is anders, de sim’s uit de mifi en een smartphone wisselen ( een micro en een nano simkaart), op de gsm Orange-app activeren met sms-code, promo activeren via opties, en dan alles terug wisselen. 

Hopelijk kan dit rechtgezet worden.

Ugh! @Thierry,

 

Ik begrijp je bekommernis maar de sim is in se niet ontwikkeld voor een mifi router. Niet alle opties, zoals de app, kunnen functioneren (voorlopig althans). 

Mocht daar verandering in komen, laten we dit zeker weten.

 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Mijn Tempo Giga sim zit vast in een mifi router.

De huidige promotie op Tempo Giga gaat enkel maar via de Orange-app, en NIET via de website-klantenzone.

Met een mifi is de Orange-app inherent niet bruikbaar. Kan dit niet eens serieus bekeken worden bij Orange aub?

Als klant in het buitenland voel ik me wel in de kou gezet omdat de klantenzone precies geen voorrang meer heeft.

Het is me wel gelukt om van de promo te genieten, maar leuk is anders, de sim’s uit de mifi en een smartphone wisselen ( een micro en een nano simkaart), op de gsm Orange-app activeren met sms-code, promo activeren via opties, en dan alles terug wisselen. 

Hopelijk kan dit rechtgezet worden.

Ugh! @Thierry,

 

Ik begrijp je bekommernis maar de sim is in se niet ontwikkeld voor een mifi router. Niet alle opties, zoals de app, kunnen functioneren (voorlopig althans). 

Mocht daar verandering in komen, laten we dit zeker weten.

 

Totem

Thierry
Ervaren verkenner

Agh Totem

Noch de app, noch de sim is het huidige hoofdprobleem betreffende de Giga-Promo. 

Het hoogdprobleem is dat Uw promotie enkel werkt via de app.

Mensen die hun kaartje beheren via de Orange Klantezone  op internet, krijgen de promotie sowieso NIET !!!

Bij de opties zijn de twee promo-lijnen totaal onvindbaar, vergeten? Of MOET alles in het vervolg via de app??

een bezorgde klant,

thierry

 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Agh Totem

Noch de app, noch de sim is het huidige hoofdprobleem betreffende de Giga-Promo. 

Het hoogdprobleem is dat Uw promotie enkel werkt via de app.

Mensen die hun kaartje beheren via de Orange Klantezone  op internet, krijgen de promotie sowieso NIET !!!

Bij de opties zijn de twee promo-lijnen totaal onvindbaar, vergeten? Of MOET alles in het vervolg via de app??

een bezorgde klant,

thierry

Ugh Thierry,

 

Mag ik weten welke promo gelinkt aan Tempo Giga? 🙂

 

Dan kan ik meer informatie zoeken in ons groot Orange-dorp en vallei des opties en diensten

 

Totems 🌵Groet

Thierry
Ervaren verkenner

In Google even “ genoeg gejankt om je data” ingeven en je komt recht in het dorp 😂

Leden met de meeste pluimen