annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Registreren klantenzone lukt niet

Topic gestart op: 31-12-18 12h16

Antwoorden: 5 antwoorden

Michske
Gewaardeerd verkenner

Registreren klantenzone lukt niet

OPGELOST

Beste , ik heb 2 gsm nummers bij orange ( herlaadkaart werk & prive )

De eerste is momenteel geregistreerd via mijn emailadres , nu wil ik mijn 2de nummer ook registeren en zegt men dat mijn emailadres al in gebruik is ...

Is er een manier om toch te registeren voor mijn 2de nummer via hetzelfde emailadres ?

of een 2de nummer toe te voegen aan mijn klantenzone ?

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Michske oh ja hoor dat is mogelijk alleen gaat dat ff duren. U dient met de technische dienst dus de klantendienst contact op te nemen. Deze gaan voor u het oude email adres moeten deactiveren zodat u deze weer kan activeren maar dan natuurlijk met uw nieuw nummer. Bel et de gsm naar het nummer 5000 anders eventueel via facebook messenger een bericht sturen met uw vraag en dan geven ze daar het antwoord om het in orde te maken. Nu met deze dagen gaat het langer kunnen duren omdat het ook per dossier gedaan wordt naar een tweede lijn . Moest u nu al die gegevens willen zien kwa belminuten en data en dergelijke kan u wel alvast de MY ORANGE app downloaden natuurlijk deze is gekoppeld aan uw nummer en niet afhankelijk van uw mail adres.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Jelle1
Ervaren verkenner

Het kan wel 2dagen duren voor u in uw klantenzone kan inloggen

0 pluimen
dre83
Aspirant verkenner

Dus die 2 dagen is echt letterlijk ?

patrick2
Wijze
Wijze

@Michske het is niet mogelijk om onder het zelfde mail adres nog een account aan te maken via de klantenzone. U spreekt hier ook over een herlaadkaart voor werk en prive dus dat betekend dat er twee apparte accounts dienen te worden aangemaakt. Moest het een abonnement zijn die op dezelfde factuur staan is het geen probleem dan gaat u zien dat de twee nummers onder hetzelfde mail adres worden gemaakt in de klantenzone. Dus spijtig genoeg zal men een tweede account aan moeten maken hiervoor. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Michske
Gewaardeerd verkenner

ik heb nog een ander emailadres maar deze is ook in gebruik blijkbaar ( vroeger bij mobistar orange klant geweest ) 

als ik er op inlog kan ik niets doen ,omdat ik toen ben overgestapt naar andere provider maar dit account bestaat blijkbaar nog , is het mogelijk van daar mijn gegevens aan te linken ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen