annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung S9 gespreid betalen

Topic gestart op: 15-06-18 14h36

Antwoorden: 1 antwoord

khaabr
Aspirant verkenner

Samsung S9 gespreid betalen

OPGELOST

Hallo,

 

Ik ben van plan om een Samsung s9 aan te schaffen met gespreid betalen. Nu is mijn vraag wat ik hier juist voor moet doen? Welek documenten vragen jullie en moet mijn vrouw er bij zijn gezien wij een gedeelde rekening hebben? Kan dit ook op zaterdag geregeld worden? Graag had ik me voorbereid alvorens naar de winkel te gaan gezien ik niet veel tijd heb en werk tijdens de openingsuren.

 

Alvast bedankt!

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

Khaabr,

Voor de aankoop van uw nieuwe gsm met afbetalings plan betreft u de volgende documenten mee te nemen naar de winkel : loonstroken van de afgelopen drie maanden. U bent niet verplicht iets van uw vrouw mee te nemen tenzij het op haar naam zou komen staan dan dient u haar loonstroken mee te nemen. dat u samen een gedeelde rekening heeft doet niet ter zake. Omdat het hier betreft om een lening op afbetaing zou het moeten lukken om de aanvraag op een zaterdag te doen bij de bank maar wel voor een bepaald uur , dacht dat het voor 17 uur aangevraagd diende te worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

Khaabr,

Voor de aankoop van uw nieuwe gsm met afbetalings plan betreft u de volgende documenten mee te nemen naar de winkel : loonstroken van de afgelopen drie maanden. U bent niet verplicht iets van uw vrouw mee te nemen tenzij het op haar naam zou komen staan dan dient u haar loonstroken mee te nemen. dat u samen een gedeelde rekening heeft doet niet ter zake. Omdat het hier betreft om een lening op afbetaing zou het moeten lukken om de aanvraag op een zaterdag te doen bij de bank maar wel voor een bepaald uur , dacht dat het voor 17 uur aangevraagd diende te worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen