annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart niet actief

Topic gestart op: 12-01-19 15h37

Antwoorden: 15 antwoorden

shauniraf1
Gewaardeerd verkenner

Simkaart niet actief

OPGELOST

ik heb een nieuwe simkaart gekregen(betaald) met nieuw nummer en herlaadkaart , nu steek ik deze in mijn iphone en zegt geen simkaart aanwezig, hoe komt dit? 

heb al vanalles geprobeert maar niks werkt als ik oude erin doe werkt het wel maar nieuwe niet? 

wat kan ik doen?? 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
shauniraf1
Gewaardeerd verkenner

is eindelijk opgelost! 

na 20x bellen naar klantendienst die reeds zei deze is actief! 

maar werkte niet! uiteindelijk naar de orange winkel zelf geweest en daar geholpen geweest. 

jammer dat ik dit moest doen ik bestelde online omdat ik geen tijd had om nr winkel te gaan en dan toch mogen gaan. 

jij bedankt voor je hulp 

grts Shauni

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

@shauniraf1 als u een simkaart heeft met nummerbehoud dan duurt het even voor dat deze actief gaat zijn omdat er een overdracht dient te gebeuren. Dit omdat u zegt dat de oude simkaart nog wel werkt. Moest het gaan met nieuw nummer van Orange gekregen dan zal er een activering gedaan moeten zijn in de winkel. U kan altijd eens naar de klantendienst hier over bellen  02 745 95 00 om te zien of deze wel geactiveerd is. Terug naar de shop gaan is ook een optie natuurlijk maar bellen spaart u weer wat tijd uit. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
shauniraf1
Gewaardeerd verkenner

gaat om een nieuw nummer waarbij er geen activatie moet gedaan worden 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@shauniraf1 jawel op elke simkaart dient een activering te gebeuren. Als uw kaart niet geactiveerd wordt zal ook uw nummer en kaart niet actief zijn om te gebruiken ook niet in de gsm . Uw gsm zal dan uw kaart niet gaan herkennen zoalng er geen activering gebeurd. Het is een activering op het netwerk dus uw toestel gaat dan uw kaart herkennen en actief worden op het netwerk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
shauniraf1
Gewaardeerd verkenner

heb hem online aangevraagt dus is geregistreerd , op brief staat dat ik in de toestel moet stoppen pincode invoeren en ik deze kan gebruiken . maar mijn toestel weigert de sim . staat de hele tijd op geen simkaart 

grts

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen