annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surf Extra Kaart werkt niet

Topic gestart op: 26-12-18 01h02

Antwoorden: 8 antwoorden

Pitlobi
Aspirant verkenner

Surf Extra Kaart werkt niet

OPGELOST

Hallo iedereen,
Onlangs ben ik overgestapt naar het LOVE + Koala abbonement, de belminuten en berichten gebruikt mijn Moeder en heb ik dus ook de Surf Extra Kaart aangeschaft aangezien ik zelf alleen maar de data nodig heb. Nu is het probleem dat ik geen 4G krijg nog 3G, moet ik deze Surf Kaart eventueel nog apart activeren?
Ik maak gebruik van de Xiaomi Redmi Note 5Screenshot_2018-12-26-00-47-42-925_com.android.phone.png

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Pitlobi u moet uw surfcard extra wel activeren. Als u in uw klantenzone gaat kijken kan u zien of deze is geactiveerd. Zo niet bel dan even naar de 5000 de klantendienst of eventueel eens de shop binnen gaan en dan deze als nog laten activeren. De surfcard extra kan u gebruiken in elk toestel waar data op toelaatbaar is dus eventueel een extra smartphone voor enkel de data te gebruiken werkt ook. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Pitlobi
Aspirant verkenner

Bedankt iedereen, ben intussen langs geweest bij de winkel en moet normaal opgelost zijn Smiley Erg vrolijk

Jerre
Gewaardeerde genezer

@Pitlobi  misschien is de kaart nog niet actief/gelinkt, als je inlogt op de klantenzone zie je daar de gegevens van de Surf Extra Card ? Surfvolume 8GB (Koala Love) + 3GB.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Pitlobi

Los van de settings, ik vraag mij af of een Surf Extra kaart wel werkt in een smartphone. Zijn die dingen niet bedoeld voor tablets, laptops en dergelijke?

ik kan mij vergissen natuurlijk, ik weet het niet zeker, maar ik vrees ervoor .... Een belletje naar 5000 kan u ongetwijfeld wat wijzer maken ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801  de Surf Extra Card werkt in alle toestellen.

@Pitlobi  meldingen over het gedeelde datavolume (11GB) worden enkel naar het gelinkte abonnement gestuurd. Met de kaart als sim 1 en de My Orange app kan je zien hoeveel data er nog rest.

 

Screenshot_20181226-103735.png

 

 

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen