annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surf Extra Kaart werkt niet

Topic gestart op: 26-12-18 01h02

Antwoorden: 8 antwoorden

Pitlobi
Aspirant verkenner

Surf Extra Kaart werkt niet

OPGELOST

Hallo iedereen,
Onlangs ben ik overgestapt naar het LOVE + Koala abbonement, de belminuten en berichten gebruikt mijn Moeder en heb ik dus ook de Surf Extra Kaart aangeschaft aangezien ik zelf alleen maar de data nodig heb. Nu is het probleem dat ik geen 4G krijg nog 3G, moet ik deze Surf Kaart eventueel nog apart activeren?
Ik maak gebruik van de Xiaomi Redmi Note 5Screenshot_2018-12-26-00-47-42-925_com.android.phone.png

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Pitlobi u moet uw surfcard extra wel activeren. Als u in uw klantenzone gaat kijken kan u zien of deze is geactiveerd. Zo niet bel dan even naar de 5000 de klantendienst of eventueel eens de shop binnen gaan en dan deze als nog laten activeren. De surfcard extra kan u gebruiken in elk toestel waar data op toelaatbaar is dus eventueel een extra smartphone voor enkel de data te gebruiken werkt ook. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Pitlobi  een correctie ivm de Surf Extra Card, enkel bedrijven krijgen 3GB extra data.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Pitlobi u moet uw surfcard extra wel activeren. Als u in uw klantenzone gaat kijken kan u zien of deze is geactiveerd. Zo niet bel dan even naar de 5000 de klantendienst of eventueel eens de shop binnen gaan en dan deze als nog laten activeren. De surfcard extra kan u gebruiken in elk toestel waar data op toelaatbaar is dus eventueel een extra smartphone voor enkel de data te gebruiken werkt ook. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Davyc
Ervaren verkenner


@patrick2  schreef:

@Pitlobi u moet uw surfcard extra wel activeren. Als u in uw klantenzone gaat kijken kan u zien of deze is geactiveerd. Zo niet bel dan even naar de 5000 de klantendienst of eventueel eens de shop binnen gaan en dan deze als nog laten activeren. De surfcard extra kan u gebruiken in elk toestel waar data op toelaatbaar is dus eventueel een extra smartphone voor enkel de data te gebruiken werkt ook. 


Als je die surfcard in de shop bent gaan halen is die toch al rechtstreeks geactiveerd of niet? Iemand ervaring hoe lang het duurt eer die werkt? Krijg je hier bericht van?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Davyc

Normaal gezien wel, ja. Een activatie gebeurt in de regel meteen, maar kan tot 48 uur duren. Indien het dan nog niet on orde is, de klantendienst alarmeren ..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen