annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surfvolume wordt niet op 0 gezet bij start nieuwe maand

Topic gestart op: 28-03-18 14h38

Antwoorden: 3 antwoorden

JonasC
Aspirant scout

Surfvolume wordt niet op 0 gezet bij start nieuwe maand

Ik heb al enkele maanden Dolfijn voor mijn smartphone. Sinds vorige maand werkte mijn 4G niet meer omdat mijn surfvolume zogezegd op was. Eerst dacht ik dat dit kwam omdat mijn smartphone 's nachts per ongeluk updates had gedaan via mijn 4G, maar nu de maand om is kan ik nog steeds mijn 4G niet gebruiken op mijn iPhone. Op de app van Orange zijn mijn belminuten en sms'en wel gereset, maar mijn surfvolume is zogezegd opgebruikt terwijl ik nog niet eens gebruik heb gemaakt van mijn 4G. Iemand die dit probleem nog heeft gehad?

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb al enkele maanden Dolfijn voor mijn smartphone. Sinds vorige maand werkte mijn 4G niet meer omdat mijn surfvolume zogezegd op was. Eerst dacht ik dat dit kwam omdat mijn smartphone 's nachts per ongeluk updates had gedaan via mijn 4G, maar nu de maand om is kan ik nog steeds mijn 4G niet gebruiken op mijn iPhone. Op de app van Orange zijn mijn belminuten en sms'en wel gereset, maar mijn surfvolume is zogezegd opgebruikt terwijl ik nog niet eens gebruik heb gemaakt van mijn 4G. Iemand die dit probleem nog heeft gehad?

Ugh @JonasC,

 

Totem raadt je aan je My Orange app te verwijderen en terug te installeren via 4G. Dan zou je surfvolume in orde moeten zijn.

 

Is dat niet zo? De technische dienst helpt je met een glimlach verder!

 

Moge de magische toverkracht van de 5000 aan jouw zijde zijn!

 

Totems Wijze Woorden

0 pluimen
Bart_
Ervaren verkenner

Hallo JonasC,

Het klopt inderdaad dat de reset niet ineens wordt uitgevoerd. Nu hoeft dat niet dadelijk een probleem te zijn, zolang de gegevens maar kloppen. Maar in jou geval ook niet blijkbaar...

Bij mij hielp destijds het opnieuw installeren van de app. Dit loste het reset gedrag niet op, maar voor mij niet belangrijk. Binnen de 48 uur is dat wel in orde. Dus dan controleer ik gewoon iets later.

Moest het probleem blijven, dan kan je best even met de klantendienst (nummer 5000 of voor pro: 5432) contact opnemen. Niet zeker of ze met een kant-en-klare oplossing komen, maar alleszins het proberen waard.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Wel vreemd ...

In de gebruikers handleiding staat wel dat de belminuten en sms'en niet in real time aangepast worden, kan wel een dagje duren, maar de 4G/surfvolume gegevens zijn WEL real time dus die zouden onmiddellijk moeten up-to-date aangepast worden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen