annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toestel met korting bij abonnement

Topic gestart op: 09-03-18 19h37

Antwoorden: 7 antwoorden

Mia1
Gewaardeerd verkenner

Toestel met korting bij abonnement

Hallo,

Ik had sinds februari 2016 een dolfijn abonnement met smartphone. 

De 24 maanden zijn nu voorbij. Ik heb hiervoor naar de klantendienst gebeld en die vertelden me dat ik opnieuw een abonnement met smartphone kan nemen. Ik moest mij hiervoor inloggen bij mijn klantenzone en daarna op mijn tarief klikken. Dan kon ik kiezen om mijn tarief te veranderen, Ik heb de optie Dolfijn + smartphone gekozen. Ik kreeg hier ook de bevestigingsmail van, en dit gaat 48u duren. Nu heb ik wel nog geen smartphone kunnen kiezen, enkel het abonnement waar staat dat ik recht heb op een smartphone tegen verlaagde prijs. Wanneer kan ik dan de smartphone kiezen en bestellen tegen de verlaagde prijs?

 

Alvast bedank

7 ANTWOORDEN 7
Anketje55
Aspirant verkenner

Ik heb dit ook voor. Ik heb naar de klantendienst gebeld en ik moest het nogmaals proberen en anders moet ik naar de orange winkel gaan. Ik heb het nog eens geprobeerd zonder succes. Dus zullen we eens gaan horen in de winkel zelf.

Mia1
Gewaardeerd verkenner

Wil je mij dan laten weten wat ze je in de winkel verteld hebben? Smiley Vrolijk

Anketje55
Aspirant verkenner

Hey Mia. Ik ben dus naar de winkel geweest en mijn abonnement was wel veranderd maar geen gsm keuze. Ze hebben dit voor mij nog eens aangevraagd en ik heb ineens mijn nieuwe gsm meegekregen. Dus kan je best ook eens naar de winkel gaan.

Groetjes Anke

Leden met de meeste pluimen