Mobiel
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Community Manager
Community Manager

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? Smiley Vrolijk

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Labels (1)
64 ANTWOORDEN
alain_c
Ervaren verkenner

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

juist gekeken op mijn gsm met 'my orange app' en daar kan ik het niet terugvinden. Heb herlaadkaart met Tempo Giga. Is dit juist?

Droopy_Kat
Ervaren verkenner

Ook niets te zien

20180211_104851.pngAangezien de App alweer 2 dagen kuren heeft kan ik dit niet nagaan

Heropstarten heeft geen effect!

Maar wanneer het wel werkt zag ik nog Nooit deze optie staan! Wetende dat het automatisch voorhanden zou zijnvoor alle klanten (Ik ben abonnement klant)zou het op z'n minst eenvoudfig terug te vinden moeten zijn!

0 pluimen
Community Manager
Community Manager

alain_c schreef:

juist gekeken op mijn gsm met 'my orange app' en daar kan ik het niet terugvinden. Heb herlaadkaart met Tempo Giga. Is dit juist?

Hallo @alain_c, hallo @Droopy_Kat!

Het werkt ook met Tempo Giga!
Normaal is de optie via het menu van je app bereikbaar in "tariefplan en opties".
Als je het niet vindt, misschien eerst kijken of je de laatste versie van de app hebt?

Intussen, kan je Visual Voicemail ook via de Klantenzone van onze website (ook bereikbaar via je smartphone Smiley Knipoog ) activeren.

Candice
alain_c
Ervaren verkenner

klopt herlaadkaart tempo giga. Is het mogelijk dat het enkel maar voor iphone gaat?

0 pluimen
Droopy_Kat
Ervaren verkenner

Visual Voicemail.. ??!!@??? Waar in de App??

CandiceV schreef:

alain_c schreef:

Hallo @alain_c, hallo @Droopy_Kat!

Het werkt ook met Tempo Giga!
Normaal is de optie via het menu van je app bereikbaar in "tariefplan en opties".
Als je het niet vindt, misschien eerst kijken of je de laatste versie van de app hebt?

Intussen, kan je Visual Voicemail ook via de Klantenzone van onze website (ook bereikbaar via je smartphone Smiley Knipoog ) activeren.

Candice

Vandaag werkt de app wel mee

Heb hem naar aanleiding van je bericht er eens afgegooid en terug opgezet aangezien er GEEN update voorhanden was

Dit krijg ik te zien:Screenshot_20180212-161250.png

Screenshot_20180212-161257.png

Screenshot_20180212-161301.png

Droopy_Kat
Ervaren verkenner

Re: Visual Voicemail.. via klantenzone..

Tja vorige dagen een niet werkende App

Nu de site die niet mee wil werkenScreenshot_20180212-161926.pngAlweer geen succes bij inloggen

Er is nog veel werk aan de winkel bij Orange aangezien ze nogal vaak technische problemen ondervinden 

alain_c
Ervaren verkenner

Visual Voicemail kunnen inschakelen via 'klantenzone'. Maar hoelang duurt het nu wanneer het werkt?

0 pluimen
Droopy_Kat
Ervaren verkenner

Visual Voicemail.. via klantenzone..

Screenshot_20180213-135741.png

Vandaag werkt de klantenzone wel weer en zie ik ook de keuze mogelijkheid staan onder topic  Oproepen.

Via de my Orange App  is het nog steeds niet te vinden.

0 pluimen
alain_c
Ervaren verkenner

Re: Visual Voicemail.. via klantenzone..

Klopt, staat er op. Maar ik heb het gisteren in werking gesteld via klantenzone. Maar de functie werkt nog steeds niet op GSM.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen