annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Topic gestart op: 08-02-18 16h12

Antwoorden: 121 antwoorden

CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Labels (2)
121 ANTWOORDEN 121
CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan


alain_c schreef:

juist gekeken op mijn gsm met 'my orange app' en daar kan ik het niet terugvinden. Heb herlaadkaart met Tempo Giga. Is dit juist?


Hallo @alain_c, hallo @Droopy_Kat!

Het werkt ook met Tempo Giga!
Normaal is de optie via het menu van je app bereikbaar in "tariefplan en opties".
Als je het niet vindt, misschien eerst kijken of je de laatste versie van de app hebt?

Intussen, kan je Visual Voicemail ook via de Klantenzone van onze website (ook bereikbaar via je smartphone 😉 ) activeren.
 
Candice
Droopy_Kat
Ervaren verkenner


CandiceV schreef:

alain_c schreef:

juist gekeken op mijn gsm met 'my orange app' en daar kan ik het niet terugvinden. Heb herlaadkaart met Tempo Giga. Is dit juist?


Hallo @alain_c, hallo @Droopy_Kat!

Het werkt ook met Tempo Giga!
Normaal is de optie via het menu van je app bereikbaar in "tariefplan en opties".
Als je het niet vindt, misschien eerst kijken of je de laatste versie van de app hebt?

Intussen, kan je Visual Voicemail ook via de Klantenzone van onze website (ook bereikbaar via je smartphone 😉 ) activeren.
 
Candice

Vandaag werkt de app wel mee

Heb hem naar aanleiding van je bericht er eens afgegooid en terug opgezet aangezien er GEEN update voorhanden was

Dit krijg ik te zien:Screenshot_20180212-161250.png

 

Screenshot_20180212-161257.png

 

Screenshot_20180212-161301.png

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik kan ook nergens die optie vinden, Visual Voice Mail ... niet in de app en niet in de klantenzone op PC.

 

Zeker dat het geen vervroegde aprilgrap is????

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Amaj zeg, was mijn vorige post aan het bewerken, word ik ineens buiten gesmeten, "uw tijd is om, u kunt niets meer bewerken". Vind ik geen toffe maatregel, ben op vele fora lid en dit heb ik nog nergens tegengekomen .... Smiley Verdrietig

Wat ik wilde toevoegen: ik las net dat het slechts werkt op android toestellen vanaf versie 8.1

Wetende dat slechts 1% van de android gebruikers deze laatse versie heeft (ik zelf heb versie 7.0 en ben daar al heel gelukkig mee) is dat dus geen echt klantvriendelijke optie ....Gefrustreerde smiley

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Bolleke-Beezeke
Gewaardeerd verkenner

Kloot niet helemaal. De minimum vereiste is android 8.0

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen