annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Topic gestart op: 08-02-18 16h12

Antwoorden: 121 antwoorden

CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Labels (2)
121 ANTWOORDEN 121
JeanLoyens
Ervaren verkenner

Goede middag allen, ik ben op 16 juli laatstleden klant geworden bij Orange. Ik bezit een Xiaomi Pocophone F1 met Android 9. Op mijn 'my orange' app staat de functie "visual voicemail" geactiveerd en ik heb een badge ontvangen. Toch krijg ik geen berichten doorgestuurd. Ik vind het al een hele vooruitgang dat ik een smsbericht krijg waarbij ik door 1 klik het betreffende voicemailbericht kan beluisteren zonder eerst via het hoofdmenu te gaan zoals bij mijn vorige provider, maar de functie zoals beschreven (en te zien op het videootje bij iPhone) zou ik ook graag hebben. Ik heb alle postings hier gelezen en zou dus moeten kwalificeren om dit te zien. Iemand een idee? Dank alvast. Hartelijke groeten uit Genk
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Converted  schreef:

@CandiceV  schreef:

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice


Hoi, Werken de Nokia toestellen nu met visual voicemail? Of nog steeds niet?

Kan iemand dit eens navragen of bevestigen? Thanks

Het gaat om de Nokia 5. (geen android one weliswaar)


Even @Totem mentionen want Candice is geen Community Manager meer ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Converted  schreef:
@CandiceV  schreef:

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? Smiley Vrolijk

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Hoi, Werken de Nokia toestellen nu met visual voicemail? Of nog steeds niet?

Kan iemand dit eens navragen of bevestigen? Thanks

Het gaat om de Nokia 5. (geen android one weliswaar)

Even @Totem mentionen want Candice is geen Community Manager meer ...

Ugh @Cdt24801 en @Converted,

Visual voicemail werkt nog enkel met ios en android systemen.

Het is dus niet beschikbaar voor Nokia's aangezien die met Windows Phone werken.

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren,

Totem

 

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner


@Totem  schreef:
@Converted  schreef:
@CandiceV  schreef:

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? Smiley Vrolijk

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Hoi, Werken de Nokia toestellen nu met visual voicemail? Of nog steeds niet?

Kan iemand dit eens navragen of bevestigen? Thanks

Het gaat om de Nokia 5. (geen android one weliswaar)

Even @Totem mentionen want Candice is geen Community Manager meer ...

Ugh @Cdt24801 en @Converted,

Visual voicemail werkt nog enkel met ios en android systemen.

Het is dus niet beschikbaar voor Nokia's aangezien die met Windows Phone werken.

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren,

Totem

 


@Totem Een antwoord?

0 pluimen
JohanB200
Gewaardeerd verkenner

Recente Nokia toestellen ondersteunen VVM maar de settings voor Orange Belgium zijn tot nu toe nog niet geactiveerd.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen