annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waar vind ik info over verbruik Flybox b525?

Topic gestart op: 24-10-18 13h39

Antwoorden: 3 antwoorden

sturmer
Gewaardeerd verkenner

Waar vind ik info over verbruik Flybox b525?

OPGELOST

hallo,

ik sinds juni een flybox aangeschaft, ben er tevreden over en het doet wat het moet.

ik heb een abonnement met de double boost erbij voor 20€/maand, vorige maand ben ik over de datalimiet gegaan en had een week of 2-3 geen internet. dus heb ik braaf gewacht tot de data gereset werd, nu is dat 6 dagen geleden gebeurd en sinds gisteren kreeg ik te horen dat mijn surfvolume 100% is opgebruikt (56gb) en vandaag mijn double boost ook 100% opgebruikt. dus deze wil ik even checken in mijn klantenzone om tot de ontdekking te komen dat ik daar helemaal niet op geraak. ik vind nergens anders enige info om de klantenzone te kunnen bekijken

ps: ik ben een vroegere mobistarklant geweest en mijn emailadres staat nog in het systeem, maar als ik me daar op inlog krijg ik te lezen dat er niets gevonden kan worden.

iemand enig idee wat ik kan doen? ik had al wel te horen gekregen dat ik me moet inloggen met mijn pincode/pukcode ofzo maar dat is me niet gelukt

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
sturmer
Gewaardeerd verkenner

is opgelost ondertussen, ik heb naar de klantendienst gebeld en daaruit bleek dat ik mijn limiet van de daluren al opgebruikt had. dus ik heb bijgekocht en zij hebben ineens mij het gsm nr van die kaart gegeven.

ik moet dus die gsm nr als gebruikersnaam gebruiken en als paswoord de pukcode.

ze zouden dat wel iets duidelijker mogen vermelden op de papieren die je krijgt

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@sturmer wat geeft de klantenzone aan als u een nieuw profiel aanmaakt ? Het kan wel zijn dat u een nieuw profiel moet aanmaken nu dat het Orange is geworden. Ben er natuurlijk ook niet helemaal zeker van maar is een vermoeden. Ben ook niet helemaal zeker of u uw data gaat zien in uw klantenzone omdat als men het verbruik wil zien er een bepaalde foutmelding komt. Anders even via facebook messenger bericht sturen of naar de 5000  bellen voor verdere info. Mischien ook makkelijk mocht u geen nieuw profiel aan kunnen maken dat ze uw oude gegevens verwijderen zodat u toch verder kan. Eventueel ook vragen of ze kunnen wat uw verbruik is . 

PS/: misschien een love abonnement nemen waarin u onbeperkt kan surfen mocht u zo alle maanden uw limiet opmaken , het is maar een idee en u moet dat zelf bekijken natuurlijk kan niet meer dan een advies geven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


sturmer
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Bedankt voor u antwoord, dat gedeelte van een nieuw profiel aanmaken heb ik nog niet gevonden dus ga ik deze is eerst zoeke en eens testen. Een ander abonnement is geen optie, ik heb deze genome zuiver en alleen voor de flybox omdat andere providers zo iets niet hebben. En de 5000 zal de laatste optie worden, zoveel geduld om aan die lijn te hangen heb ik niet meer 😁

sturmer
Gewaardeerd verkenner

is opgelost ondertussen, ik heb naar de klantendienst gebeld en daaruit bleek dat ik mijn limiet van de daluren al opgebruikt had. dus ik heb bijgekocht en zij hebben ineens mij het gsm nr van die kaart gegeven.

ik moet dus die gsm nr als gebruikersnaam gebruiken en als paswoord de pukcode.

ze zouden dat wel iets duidelijker mogen vermelden op de papieren die je krijgt

 

Leden met de meeste pluimen