annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer is mijn nieuwe abonnement actief bij tariefverandering?

Topic gestart op: 08-02-19 10h39

Antwoorden: 2 antwoorden

charliefoubert
Ervaren verkenner

Wanneer is mijn nieuwe abonnement actief bij tariefverandering?

OPGELOST

Wegens werkgerelateerde omstandigheden in het buitenland ben ik van het Cheetah tariefplan naar Arend overgeschakeld.

Graag wou ik weten of dit zo snel mogelijk van start kan gaan?

 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@charliefoubert

Normaal wordt dat bijna onmiddellijk aangepast. Het verschil in prijs voor de nog resterende looptijd van uw oud abo wordt met uw eerstvolgende factuur dan verrekend.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@charliefoubert beste hiervoor eens de klantendienst bellen of een bericht via facebook messenger versturen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@charliefoubert

Normaal wordt dat bijna onmiddellijk aangepast. Het verschil in prijs voor de nog resterende looptijd van uw oud abo wordt met uw eerstvolgende factuur dan verrekend.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen