annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coyote niet actief

Topic gestart op: 12-02-19 20h17

Antwoorden: 24 antwoorden

Davyc
Ervaren verkenner

Coyote niet actief

OPGELOST

Hoi

weet niet als het er mee te maken heeft maar ik veronderstel van wel, ben een paar maanden geleden verandert van smartphone. Stel nu vast dat mijn coyote precies niet actief is. Als ik naar mijn account ga zet hij dat het abonnement 15 dagen actief is.

Heb op de knop van inloggen via orange geklikt en hij herkend mij als orange abonnee die recht heeft op coyote . Maar dan gaat hij naar het login in scherm van coyote en als ik dan inlog met mijn coyote account geeft hijs us aan nog 15 dagen. 

Heeft iemand hier ervaring mee?

ps app ook al opnieuw geïnstalleerd maar geen effect

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Davyc
Ervaren verkenner

Ok vandaag liep mijn abonnement af en is automatisch tot 29/03 maart verlengd! Dus wordt automatisch verlengd met een maand!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
24 ANTWOORDEN 24
Davyc
Ervaren verkenner


@Anonymous  schreef:

Ik persoonlijk zou liever als er toch een voordeel is van 11,99 euro liever een andere dienst hebben die inbegrepen is in je abbonement, denk maar aan Youtube Premium , Spotify...

 

Groetjes,

KJ


Ik gebruik coyote ook zelde, maar het is mooi meegenomen als je dit bij je abonnement krijgt. Natuurlijk zou ik persoonlijk ook liever iets anders hebben. Maar een gegeven paard mag je niet in zijn bek kijken 🙂 

Davyc
Ervaren verkenner

Ok vandaag liep mijn abonnement af en is automatisch tot 29/03 maart verlengd! Dus wordt automatisch verlengd met een maand!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Davyc

Ik weet ook niet hoe het zit, maar omwille van uw post ben ik zelf ook eens gaan kijken, heb namelijk ook sedert enkele weken een andere foon. En inderdaad, er staat dat mijn abo verloopt op 17 feb 2019 ....

Is dat abonnement dan niet gelinkt aan ons Orange abonnement en zolang we dat hebben blijft Coyote werken? Dat zal even uitzoeken worden.

Maar moest het effectief verlopen, dan vliegt de app er af bij mij, betalen ( € 5,99 per maand ...) doe ik voor zoiets niet. Ik heb dat ding trouwens nooit opstaan, dus eigenlijk gebruik ik het niet ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Davyc

Dit heb ik gevonden op de website van Orange:

Coyote

Onbeperkte toegang tot de dienst Coyote voorbehouden aan Orange-klanten met een abonnement van meer dan 20 euro (Koala, Cheetah en Arend) tussen 1 september 2016 en 30 april 2019. Aanbieding enkel beschikbaar met een compatibele Apple- of Android-smartphone.

Het gebruik van mobiel internet gekoppeld aan het gebruik van de dienst Coyote wordt afgehouden van het inbegrepen surfvolume. Het gemiddelde verbruik bedraagt slechts 5 à 10 MB per maand (minder dan 1 % van je surfvolume).

Het voordeel gaat verloren zodra de hierboven vermelde voorwaarden niet meer zijn vervuld. Coyote geeft de community in real-time informatie over waar er flitspalen staan, maar spoort bestuurders in geen geval aan om de wegcode met de voeten te treden. Als je al houder bent van een klassiek Coyoteabonnement, zal de aanbieding Coyote van Orange dat niet annuleren of vervangen.

Hier zijn mij twee dingen onduidelijk (heb ze in het vet aangeduid):

  1. Betekent de eerste opmerking dat de coyote dienst eindigt op 30 april voor iedereen? Of kan je tot 30 april coyote krijgen als je intekent voor een van die abo's? In ieder geval, 30 april is niet 17 februari ...
  2. Het gaat verloren als aan de voorwaarden niet meer voldaan is .... ik heb nog steeds mijn abo, dus daar is niets aan veranderd ... Er staat nergens dat je geen andere foon mag gebruiken ... En ik zie geen andere voorwaarden staan ...

Misschien dat @Totem hier wat klaarheid in kan scheppen? Of is er hier een andere Triber die de antwoorden weet?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Davyc

Ik heb nog wat verder gesnuisterd en op een andere plaats (doch ook op de website van Orange) heb ik een tweede versie van de voorwaarden gevonden. En daar is de tekst lichtjes anders. Hier een uittreksel:

Aanbieding enkel beschikbaar met een compatibele Apple- of Android-smartphone. Voorafgaande download van de applicatie Coyote en aanvaarding van de gebruiksvoorwaarden. Onbeperkte toegang tot de dienst Coyote van Orange tijdens de actieperiode. Na die periode wordt de dienst stopgezet. Er worden de klant geen kosten aangerekend.

Dat is dus, denk ik, antwoord op mijn eerste vraag hierboven: het is voor iedereen amen en uit op 30 april 2019. Maar waarom dan op 17 februari voor mij?

 

EDIT: deze tweede tekst is ouder dan de vorige, want de begindatum is anders: 28 april 2015 en dus niet 1 september 2016. De einddatum is in beide teksten 30 april 2019.

Ik denk dat ik morgen maar eens de 5000 ga bellen ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen