annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe geregistreerde herlaadkaart overdragen naar iemand anders?

Topic gestart op: 20-05-19 18h40

Antwoorden: 5 antwoorden

dipesh
Aspirant verkenner

Hoe geregistreerde herlaadkaart overdragen naar iemand anders?

Hallo
Ik had eens een vraag.
Ik heb een oplaadbare simkaart van Orange op mijn naam staan en nu wil ik dit doorgeven aan iemand anders.(staat nog veel belwaarde op)
Gaat dit en hoe gaat dit dan in zijn werk en hoe kan ik de identificatie van mijn kaart dan veranderen naar die andere persoon.
Mvg Dirk

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo
Ik had eens een vraag.
Ik heb een oplaadbare simkaart van Orange op mijn naam staan en nu wil ik dit doorgeven aan iemand anders.(staat nog veel belwaarde op)
Gaat dit en hoe gaat dit dan in zijn werk en hoe kan ik de identificatie van mijn kaart dan veranderen naar die andere persoon.
Mvg Dirk

Ugh @dipesh,

 

Dit is zeker mogelijk.

 

Je kan je identificatie laten aanpassen in één van de Orange-shops. Zorg ervoor dat een geldig identiteitsdocument meebrengt. Op pc of laptop met je Belgische eID-kaart, een eID-kaartlezer en je pincode.

 

Laat de magische trommel eeuwig klinken

🏹 Totem 🏹

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@dipesh 

Normaal kan men na registratie van een simkaart deze niet op andere naam zetten. Denk dat het eenvoudiger is dat die persoon zelf een nieuwe simkaart koopt.

 

 

 

 

 

0 pluimen
dipesh
Aspirant verkenner

Het probleem is dat er nog veel geld staat op mijn simkaart.

Ik had elke maand  voor 15 euro opgeladen maar bijna nooit gebeld dus dit is serieus opgelopen.

Als ik dan deze simkaart aan iemand kan verkopen dan is het geld niet weggegooid.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@dipesh 

Dan kun je ze best gewoon verkopen met nummer en al. Om je dan in regel te stellen en de koper ook kun je best samen naar een verkooppunt van de provider gaan en daar de nieuwe eigenaar laten registreren. Dat zou de enige legale manier zijn denk ik.

Je kan ze natuurlijk ook gewoon verkopen en je van den domme houden, maar dan ben je strafbaar en als de nieuwe eigenaar domme dingen doet met die foon komen de blauwe mannen wel aan uw deur kloppen hé ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen