annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4g totaal niet geschikt voor thuiswerken

Topic gestart op: 18-05-20 10h29

Antwoorden: 17 antwoorden

JackDaniels
Gewaardeerd verkenner

4g totaal niet geschikt voor thuiswerken

Thuiswerken via 4g is een drama. Hier pas zie je hoe snel draadloos internet aan zijn limiet zit. Ik moet inloggen op de servers bij ons op het werk en tegelijkertijd komen er telefoontjes binnen of moet ik zelf bellen. Concreet: zoekopdrachten op een remote server in combinatie met telefoongesprekken is volledig uit den boze. De reactietijd van een zoekopdracht wordt door het telefoongesprek zodanig vertraagd dat de server constant foutmeldingen geeft. IT afdeling heeft het zodanig aangepast dat inkomende en uitgaande gesprekken afgeleid werden naar mijn gsm. En het probleem was opgelost. Nu heb ik ondertussen een nieuwe internet aansluiting via vdsl en heb orange aan de kant geschoven. Wat een verademing. Een bedrade internet aansluiting heeft helemaal geen moeite om telefoongesprekken en remote server zoekopdrachten tegelijkertijd af te handelen. 

Labels (1)
17 ANTWOORDEN 17
Cdt24801
Wijze
Wijze

Bedankt voor deze toelichting. Alweer iets bijgeleerd. 👍

Waar Tribe toch goed voor is hé 😊

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


JackDaniels
Gewaardeerd verkenner

Ik betaal nu maandelijks 1,21 euro abonnementsgeld en al mijn gesprekken naar vaste lijnen over de hele wereld zijn gratis. Naar een gsm betaal ik 3 cent per minuut. Ik stel zelf alles in voor wat betreft nummerblokkering, afleiden van oproepen,... Ik ben van niemand nog afhankelijk. Dat is de reden waarom ik al jaren Fritzbox modems koop, een beetje de Rolls-Royce onder vdsl modems. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Da's prima, fijn dat nu alles helemaal in orde is voor u. En bedankt voor de info.

Fijne dag nog 😉

 

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@JackDaniels  en waarom heb je dan Orange aan de kant geschoven ? Je kan bij Orange ook vast internet nemen daarvoor hoef je niet naar Proximus. 

Dus ik zie eigenlijk de zinvolle boodschap niet in deze post. Je komt uitleg geven dat internet via 4G niet geschikt is voor thuis werk dus dat het traag gaat en je volume direct op is en dan vervolgens ga je Proximus aanreiken. Daar zie ik die logica niet geheel in. 

Kan je er eens een deftige uitleg bij geven wat het nut van deze post is dat je Orange aan de kant hebt geschoven ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


JackDaniels
Gewaardeerd verkenner

Het staat er toch? Reactietijd server in combinatie met telefoongesprekken is dodelijk via 4g. Waar staat er trouwens dat ik bij Proximus ben? Waar schrijf ik over mijn volume dat opgebruikt is? Je hebt mijn bericht niet (goed) gelezen en verzint er gelijk nog wat bij ook???

Bovendien kan ik bij Orange niet terecht voor bedraad internet only, orange verkoopt uitsluitend packs met televisie en/of mobiele telefonie. En dat heb ik allemaal niet nodig.

Of dient dit forum enkel om Orange te bewieroken en mogen de tekortkomingen niet ter sprake komen? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen