Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-05-20 10h29
Antwoorden: 17 antwoorden
Thuiswerken via 4g is een drama. Hier pas zie je hoe snel draadloos internet aan zijn limiet zit. Ik moet inloggen op de servers bij ons op het werk en tegelijkertijd komen er telefoontjes binnen of moet ik zelf bellen. Concreet: zoekopdrachten op een remote server in combinatie met telefoongesprekken is volledig uit den boze. De reactietijd van een zoekopdracht wordt door het telefoongesprek zodanig vertraagd dat de server constant foutmeldingen geeft. IT afdeling heeft het zodanig aangepast dat inkomende en uitgaande gesprekken afgeleid werden naar mijn gsm. En het probleem was opgelost. Nu heb ik ondertussen een nieuwe internet aansluiting via vdsl en heb orange aan de kant geschoven. Wat een verademing. Een bedrade internet aansluiting heeft helemaal geen moeite om telefoongesprekken en remote server zoekopdrachten tegelijkertijd af te handelen.
@JackDaniels schreef:
Het staat er toch? Reactietijd server in combinatie met telefoongesprekken is dodelijk via 4g. Waar staat er trouwens dat ik bij Proximus ben? Waar schrijf ik over mijn volume dat opgebruikt is? Je hebt mijn bericht niet (goed) gelezen en verzint er gelijk nog wat bij ook???
Bovendien kan ik bij Orange niet terecht voor bedraad internet only, orange verkoopt uitsluitend packs met televisie en/of mobiele telefonie. En dat heb ik allemaal niet nodig.
Of dient dit forum enkel om Orange te bewieroken en mogen de tekortkomingen niet ter sprake komen?
Je hebt deze post bewerkt zie ik .
Hier mogen ook de tekortkomingen van Orange zeker besproken worden. En ook ideeen die klanten hebben naar Orange toe. Ik zelf heb al in het verleden een post gemaakt naar Orange met de vraag een internet only abonnement te lanceren.
@JackDaniels ik heb je bericht gelezen ja en de vdsl verbinding doet mij sterk denken aan Proximus vandaar de koppeling tussen de twee. En moet er niks bij verzinnen het is gewoon de ervaring , maar dan ben ik mis.
Alsof Proximus de enige provider is die vdsl aanbiedt.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
14 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |