annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

5G : Ontwikkelingen gepland?

Topic gestart op: 26-10-19 21h19

Antwoorden: 19 antwoorden

Bogaerts
Aspirant verkenner

5G : Ontwikkelingen gepland?

Weet iemand wanneer er 5G gaat komen?

Labels (1)
  • 5G

19 ANTWOORDEN 19
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Ik weet niet wat je of waar je iets gelezen hebt, maar als iemand schrijft dat straing in het geheel niet ongezond of schadelijk is maag je dat artikel meteen naar het tijk der fabelen verwijzen.

Elke elektromagnetische straling is schadelijk voor levend weefsel. Alles hangt af van de dosis en de intensiteit. Zoek maar eens op wat het personeel van de luchtdoelartillerie in de vorig eeuw ondervonden heeft. Die mensen werkten met heel krachtige volgradars. Of Amerikaanse ambassades in Rusland die met microgolven bestookt werden. En zo zijn er nog voorbeelden.

Dan spreken we over hoge dosissen. Maar ook  in lage dosissen is straling schadelijk. Zeker op lange termijn. dat het nu 1G of 5G is, die zijn allemaal schadelijk. Het probleem van 5G in het bijzonder is dat door de hoge frequentie het vermogen ook heel groot moet zijn om ook maar iets van reikwijdte te hebben. Denk gewoon even aan 2,4 GHz WiFi en 5 GHz WiFi. Dan weet je genoeg.

Waarom denk je werd reeds van in het begin van de smartphone aangeraden een bekabeld oortje te gebruiken ipv  de foon permanent tegen uw hoofd te houden? OK, de dosis is gering, maar wel rechtstreeks tegen uw hoofd en lange tijd.

Moraal van het verhaal: ik zit echt niet te wachten op 5G.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  wat ik gezien heb en gehoord is dat dat de 5 G op niet ionische golven wordt uitgezonden. Dat wil dus zeggen dat het niet schadelijk is voor onze gezondheid. 

https://www.youtube.com/watch?v=5vDEMwCNvYA

Je kan eens kijken naar dat filmpje. Daar heb ik ook die info vandaan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb dat filmke eens bekeken en ik moet eggen, het steekt goed ineen. Maar het is maar een halve waarheid. Nergens spreekt ze van de intensiteit of het vermogen van die straling. Ze geeft enkel uitleg over de soorten. En laat nu voor 5G zeer hoge vermogens nodig zijn omdat ze anders nergens doorgeraken. En niet enkel moet het vermogen heel hoog zijn, er moeten dan ook nog eens heel veel bijkomende masten gezet worden.

Nee, ik blijf erbij, voor mij hoeft het niet.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Ja het is inderdaad die uitleg die er niet bij stond. Nu voor mij persoonlijk hoeft het ook allemaal niet hoor ben tevreden met de 4G en is snel genoeg. Maar ook wat je zegt als die stralingen hoog aangezet gaan worden ja wat gebeurd er dan? Wachten maar af zeker....

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Patrick,

Het probleem met die dingen is dat de gevolgen  niet onmiddellijk zichtbaar of voelbaar gaan zijn. Dat kan heel lang gaan duren. En tegen dan is het te laat ....

Zoals bvb het personeel bij de grondradars. Dat waren ook heel hoge vermogens, maar niemand werd ziek. Toch niet onmiddellijk. Maar met de jaren kwamen de **bleep**gevallen naar boven ... En een abnormaal hoog percentage (en dan bedoel ik dus echt heel hoog) van de mannen die daarmee gewerkt hebben kreeg enkel maar dochters, geen zonen ....

Om maar te zeggen: het is niet omdat er geen onmiddellijke gevolgen zichtbaar of voelbaar zijn dat ze er niet zijn. En de wetenschappers weten het verdomd goed. Maar ja, de power van het kapitaal ....

Klein voorbeeld: de kernongevallen in Tchernobil en Fukoshima. Niks aan de hand? We wonen ver genoeg? Dream on ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen