annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

5G compatibele telefoon

Topic gestart op: 03-05-22 18h15

Antwoorden: 12 antwoorden

datakiller
Ervaren verkenner

5G compatibele telefoon

Hey,

Weet iemand of een telefoon uit duitsland (S20 5G) gecertificeerd is voor het 5G netwerk? Of moet die via Orange gekocht zijn?

Labels (1)
  • 5G

0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

@datakiller 

Kun je 5G selecteren in je toestel ? 

Ik vermoed ook dat dat de juiste software versie is maar zoals ik al zei ik ben Apple gebruiker. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
datakiller
Ervaren verkenner

5G kan ja, maar dat kon al voordat Orange 5G had 😉

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@datakiller 

In principe kan je uit elk land je gsm toestel kopen en die gebruiken in het land waar je woont maar er zijn uitzonderingen op de regel. 

Sommige landen locken hun toestel zodat je die enkel in dat land kan gebruiken. Ook kan het zijn dat er sommige applicaties of instellingen niet werken bij een geïmporteerd toestel. Dat zijn de dingen waar je rekening mee dient te houden. 

Persoonlijk zie ik ook niet direct de reden waarom je zo een toestel in Duitsland zou willen kopen terwijl die hier ook te koop zijn. Ok het kan kwa prijsverschil zijn ja maar weet ook dat bepaalde update's of bepaalde functies hier niet uitgerold zullen worden die in andere landen weer wel uitgerold kunnen worden. 

Maar om je vraag concreet te antwoorden , als dat toestel 5G ondersteund en je steekt een Orange simkaart erin en er is 5g beschikbaar dan zou dat toestel het in principe moeten ondersteunen. Maar die zekerheid is er nooit natuurlijk aangezien die uit het buitenland komt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen