annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

5G is klaar om ontdekt te worden!

Topic gestart op: 11-02-22 17h07

Antwoorden: 10 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

5G is klaar om ontdekt te worden!

Ugh allemaal!

Totem heeft groot nieuws dat zeker voor opschudding zal zorgen in de gemeenschap...

5G is nu beschikbaar! 😊

Wat praktische informatie

 

  1. Voorlopig gaat het over een Soft Launch! Wij zijn dus bezig met een pilot project dat eerst in de stad Antwerpen zal worden uitgevoerd.

 

  1. Het plan is om vervolgens 5G te activeren in Gent, aan de kust, Brugge en Leuven. Totem weet nog niet precies wanneer het zal gebeuren.

 

  1. Om 5G te kunnen ontdekken met je telefoon, zijn er een paar dingen die je moet doen afhankelijk van het merk van je telefoon: Samsung-telefoons moeten geüpdatet worden, Xiaomi-telefoons zijn al klaar voor 5G. Voor de iPhones zal er een update beschikbaar zijn in de volgende iOS-update.

 

  1. Je vindt de lijst met alle compatibele toestellen op onze website. Let op: alle 5G-modellen moeten gecertificeerd zijn voor het Orange-netwerk.

 

  1. 5G is beschikbaar voor al onze Go-abonnees.

 

  1. 5G zal niet beschikbaar zijn op prepaid tariefplannen.

 

Wat zijn de voordelen van 5G?

 

  1. Sneller netwerk: tot 3x sneller dan 4G. Dit betekent dat je snelheden kan bereiken die dicht bij glasvezel liggen. Een pluspunt voor videostreaming en nieuwe, technologische ervaringen!

 

  1. Onmiddellijke reactie, wat betekent minder wachttijd... Zeer nuttig voor machines die op afstand worden bediend!

 

  1. Uitstekende connectiviteit. Zelfs op drukke plaatsen waar je veel aangesloten apparaten tegelijkertijd vindt.

 

  1. Toegang tot nieuwe ervaringen!  5G biedt kansen voor nieuwe opkomende technologieën zoals gaming, virtual reality (VR) en augmented reality (AR), die dankzij 5G voor iedereen toegankelijk zullen zijn.

 

Zijn er risico’s voor de gezondheid?

 

Er zijn de afgelopen 20 jaar meer dan 20.000 studies verricht naar het effect van elektromagnetische golven op de gezondheid, waarvan geen enkel een echt effect heeft aangetoond. Bovendien zijn er geen medische studies die een negatief effect van 5G op de gezondheid aantonen.

Het is interessant om op te merken dat de lancering van 5G zal plaatsvinden op frequentiebanden die al tientallen jaren worden gebruikt door technologieën zoals tv, radio en wifi. Er zijn dus geen verrassingen hier.

Vergeet ook niet dat de Belgische regelgeving inzake emissienormen (het toegestane emissieniveau van antennes) tot de strengste ter wereld behoort. Het is tientallen malen strenger dan de aanbevelingen van de Wereldgezondheidsorganisatie.

Orange Belgium leeft ook alle regels en reglementeringen na en zal dit blijven doen bij de lancering van elke nieuwe technologie.

Voor meer informatie kan je terecht op de speciale pagina van Agoria, de Belgische federatie van de technologiesector.

 

Totem hoopt zijn hele stam op de best mogelijke manier te hebben geïnformeerd 😊

Aarzel niet als je vragen hebt!

 

Totem wenst de gemeenschap een geweldige dag, in alle interactiviteit.

Totem

Totem_0-1644595385470.png

 

Labels (1)
  • 5G

10 ANTWOORDEN 10
Data_w
Ervaren verkenner

Vorige zondag van het goede weer gaan genieten in Ekeren en wat bleek daar tevoorschijn te komen op mijn iphone scherm…. 5G dus toch al 1 plaats gevonden waar het beschikbaar is. De snelheid is inderdaad iets hoger dan 4G maar niet echt zoveel maar je moet ergens beginnen natuurlijk.446EEA98-280D-482C-9139-BF1824D1BFDE.jpegD1F2836F-CC66-4A66-B9BF-9274D92C1C7F.jpegB4A0F116-8F95-4A17-B2D5-42F72797941B.jpeg

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Data_w Het is toch al een hele vooruitgang ,zo zie je maar goed 👍 hè van Orange . Komt goed 😉
Ze zijn voor ons als klanten echt in de weer .

Super van Orange je kan nergens beter zijn dan bij Orange 🤩

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Anonymous
Niet van toepassing

@Totem 

Nog in toekomst mijn nieuwe Samsung ( weet nog niet wanneer ) en dan ben ik ook klaar om 5G te testen , als het beschikbaar komt in mijn regio ( zal nog wel lang duren ) .

Heb ook gelezen dat de nieuwe iOS update (15.4?) er voor zorgt inderdaad dat je 5G te zien krijgt , maar dat je niet meer gebruik kunt maken van de optie 3G , dus je kan enkel kiezen tussen 5G & 4G dan .

 

Groeten,

bigMODDER

Data_w
Ervaren verkenner

Dit klopt inderdaad ik test nu zelf de iOS 15.4 beta 4 en daar is inderdaad de 5G functie actief ( niet dat ik al ergens 5G gevonden heb) maar daar kan je alleen nog maar kiezen tussen enkel 5G, 5G automatisch en 4G. 3G is niet meer selecteerbaar maar wordt wel nog automatisch gebruikt als 4G niet beschikbaar is.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen