annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afspraak tot activatie al 5 keer geannuleerd

Topic gestart op: 24-02-23 11h53

Antwoorden: 11 antwoorden

JH81
Gewaardeerd verkenner

Afspraak tot activatie al 5 keer geannuleerd

Bijzonder feit:

Na 14 jaar Orange klant, wil ik mijn nieuwe aansluiting geregeld zien van een nieuwe woonst. Het gaat om een nieuwbouw die nog door Telenet moet worden aangesloten, aangestuurd door Orange. 

ik heb al 5 afspraken gehad en steeds worden deze geannuleerd. 
Zeer ongemakkelijk en ik word via de klanten dienst van het kastje naar de muur gestuurd. 
intussen betaal ik mijn factuur correct maar kan niet genieten van de aangeboden diensten. 

waar kan ik terecht voor een oplossing? 

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@JH81 

Dus in die nieuw woning is nog geen aansluiting voorzien , er komt dus nog geen kabel binnen van Telenet zelf of komt er al een kabel binnen ? 

Het is wel zo dat in een nieuwbouw woning de kabel vanuit de woning naar de perceel grens gelegd dient te worden. Dit is geheel voor de klant zelf daar komt en Orange en geen Telenet tussen. En ligt die kabel daar al ? 

Dan is het de bedoeling dat Telenet die kabel aansluit op de TAP , de paddestoel , afhankelijk wat er is , grond net of gevel of luchtnet. 

Dan als Telenet alles in orde heeft komt orange de rest van het nodige doen. 

Uiteindelijk wordt er hier dus tussen Orange en Telenet een ping pong gespeeld want het is Telenet die als eerste alles klaar dient te maken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


JH81
Gewaardeerd verkenner

Dankjewel Patrick,

Er ligt een kabel klaar tot aan de TAP op de paal aan de overkant van de straat, deze hangt zelfs al aan de paal en dient enkel nog worden aangesloten. 
Ik begrijp het hele Ping Pong gebeuren. 
Maar er wordt geen alternatief aangeboden. 

Één medewerker stelde een Airbox voor, de tweede medewerker vindt hiervan niets in het dossier terug en mag dit niet toestaan van de supervisor. 

erg jammer want ik was erg tevreden bij Orange. Nu verplichten ze mij om elders een oplossing te zoeken. 

hoe vriendelijk men ook is inde callcenters, er wordt geen oplossing geboden. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Als alles klaar ligt en nog enkel dient aangesloten te worden, @JH81 dan kan Orange dit doen

Even aandringen bij de klantendienst.  Als je op je vorig adres al aangesloten was (=internet abonnement)  is die aansluiting zelfs gratis, dacht ik

Lees dit even

 

JH81
Gewaardeerd verkenner

Bedankt Gregory,

de aansluiting zou inderdaad geen probleem moeten zijn volgens de klanten dienst. 

maar ze annuleren steeds de afspraak. En niemand weet waarom. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen