Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-10-22 18h06
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik heb vandaag voor de 1e keer mijn airbox 2 plus geprobeerd, maar er blijft de hele tijd "no network" op de display staan. Als ik verbind met de gegevens van de wifi krijg ik telkens de vraag om als admin in te loggen.
Deze zou door de technieker ingesteld en geactiveerd, maar hij doet niets (en zou aan m'n data gekoppeld zijn ).
Iemand een idee?
Misschien een ander onderwerp maar hebben jullie die airbox2 als backup aangesloten via de modem?
voor moest er iemand met zoeken bij dit bericht uitkomen 🙂
user_guide_airbox_2plus.pdf (orange.be)
paswoord is trouwens te vinden onder de batterij.
evenals uw wifi key ed., weet niet of je dat al gezien hebt.
Als je er zeker van bent dat de kaart werkt, het admin paswoord werkt niet, kan je wel eens een reset van het apparaat uitvoeren.
ALs je de achterklep wegneemt, dan vind je aan de zijkant van de batterij, boven de stekker voor opladen een resetknop 🙂 Als je deze een seconde of 3 indrukt, dan werken alle instellingen terug zoals ze onder de batterij staan.
Hey Jordan,
(dat is precies ne naam van Zutendaal ;-))
Hoelang is de kaart al actief? En heeft het ooit gewerkt? Want No network wilt zeggen dat de kaart geen data krijgt of niet actief is lijkt me.
Kun je de kaart niet eens in een ander toestel steken? Om te kijken of de kaart actief is.
Standaard paswoord van admin is admin 🙂
Wat bedoel je als je verbind met de gegevens om als admin in te loggen? Opent hij dan de webpagina van de airbox? (http://airbox ?)
Kan zijn omdat hij geen verbinding heeft dat hij automatisch een redirect doet hiernaar...