annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Belgisch nummer niet bereikbaar na gemiste oproep.

Topic gestart op: 15-10-22 21h49

Antwoorden: 2 antwoorden

HBKC
Aspirant verkenner

Belgisch nummer niet bereikbaar na gemiste oproep.

Hallo,

Ik heb zonet een gemiste oproep gehad van een Belgisch telefoonnummer. Wanneer ik enkele minuten later probeerde om terug te bellen, kreeg ik te horen dat het nummer niet beschikbaar is. Ik kreeg ook te horen dat ik het nr 1414 of 1405 kan bellen. Ik heb het nummer online opgezocht met het idee dat het een spam nummer kan zijn maar helaas geen resultaat. Indien het mag, post ik het nummer hier. 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@HBKC goedemorgen,

niet slim van je om deze nummers terug op te bellen.

Kan een val zijn die je veel euro- tjes kan kosten.

Als ze jou moeten hebben bellen ze heus wel terug!

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@HBKC 

Neen het mag niet , hier worden geen nummers of namen of email adressen en of alles wat eigendom is en dus prive hier niet gepost. 

Het nummer wat je gebeld heeft kan spam zijn maar ik vermoed dat het Proximus is die je probeert te bellen. Zonder het nummer te posten begint het of met +32 2 xxxxxxxx of eventueel +32 9 xxxxxx. 

Dit soort hebben mij vaak gebeld en als ik op pakte was het Proximus. Ik heb deze nummers geblokkeerd in mijn gsm toestel. Dat kun jij ook doen gewoon ,blokkeren dan ben je er van af, tenzij je wil weten wie je belt dan dien je geduld te hebben dat ze je nog eens bellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen