Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-04-23 13h40
Antwoorden: 6 antwoorden
Sedert bijna een jaar in regio Hasselt is bellen met Orange (GSM) bijna onmogelijk op alle mogelijke plaatsen regio Hasselt. Zowel binnen als buiten zeer slechte gesprekskwaliteit! Wegvallen van gesprekken, onverstaanbare gesprekken... even een andere provider geprobeerd met een andere SIM kaart: resultaat: haarscherp geluid! Waarom kan dit niet bij Orange? Geen investeringen? Klanten laten overstappen naar de concurrentie die beter is kan toch niet de bedoeling zijn?
Wat een heeft een SIM kaart met ontvangstkwaliteit te maken?? Ik ga overstappen naar BASE: vergeleken met Orange haarscherp geluid en overal perfecte ontvangst! Onlangs nog bewezen door test aankoop.
Dacht dat je geen mobiel abonnement had, @digiboy40 Re: Maandelijkse data Flybox achterhaald... - Tribe (orange.be) toch niet op 23-03-2023 13h45 Ik heb geen mobiel abonnement dus 0 euro
En nu : Sedert bijna een jaar in regio Hasselt is bellen met Orange (GSM) bijna onmogelijk op alle mogelijke plaatsen regio Hasselt.
Maar goed - dan heb je direct een andere SIM kaart 😉
ik heb gemerkt, dat wanneer bellen over WIFI bij mij aanstaat, ik ook wel meer problemen heb.
Dit heb ik dus afgezet.
Je kan ook eens in je toestel nakijken hoe de belinstellingen staan, daar heb je een optie voor over 3G/4G te bellen, daar kan je eens mee spelen om te kijken of het beter word.
Ik heb trouwens in Hasselt ook geen problemen met bellen.
Misschien interferentie van je schotelantenne waarvan het aantal zenders exponentieel stijgt
Opgelost: Re: Televisie nog steeds niet geactiveerd - Tribe (orange.be)
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |