annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bellen met Orange GSM-Netwerk: Zeer slechte ontvangst regio Hasselt

Topic gestart op: 07-04-23 13h40

Antwoorden: 6 antwoorden

digiboy40
Leidende verkenner

Bellen met Orange GSM-Netwerk: Zeer slechte ontvangst regio Hasselt

Sedert bijna een jaar in regio Hasselt is bellen met Orange (GSM) bijna onmogelijk op alle mogelijke plaatsen regio Hasselt. Zowel binnen als buiten zeer slechte gesprekskwaliteit! Wegvallen van gesprekken, onverstaanbare gesprekken... even een andere provider geprobeerd met een andere SIM kaart: resultaat: haarscherp geluid! Waarom kan dit niet bij Orange? Geen investeringen? Klanten laten overstappen naar de concurrentie die beter is kan toch niet de bedoeling zijn? 

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
digiboy40
Leidende verkenner

Wat een heeft een SIM kaart met ontvangstkwaliteit te maken?? Ik ga overstappen naar BASE: vergeleken met Orange haarscherp geluid en overal perfecte ontvangst! Onlangs nog bewezen door test aankoop.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dacht dat je geen mobiel abonnement had, @digiboy40 Re: Maandelijkse data Flybox achterhaald... - Tribe (orange.be) toch niet op 23-03-2023 13h45 Ik heb geen mobiel abonnement dus 0 euro

En nu : Sedert bijna een jaar in regio Hasselt is bellen met Orange (GSM) bijna onmogelijk op alle mogelijke plaatsen regio Hasselt.

Maar goed - dan heb je direct een andere SIM kaart 😉

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

ik heb gemerkt, dat wanneer bellen over WIFI bij mij aanstaat, ik ook wel meer problemen heb.  
Dit heb ik dus afgezet. 
Je kan ook eens in je toestel nakijken hoe de belinstellingen staan, daar heb je een optie voor over 3G/4G te bellen, daar kan je eens mee spelen om te kijken of het beter word.

Ik heb trouwens in Hasselt ook geen problemen met bellen.

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Misschien interferentie van je schotelantenne waarvan het aantal zenders exponentieel stijgt

Opgelost: Re: Televisie nog steeds niet geactiveerd - Tribe (orange.be)

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen