annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bereik

Topic gestart op: 03-07-24 13h39

Antwoorden: 5 antwoorden

Shirley31
Aspirant verkenner

Bereik

Hallo ik heb een vraag over mijn telefoon bereik ik woon in zedelgem en sinds ik hier woon heb ik nergens bereik binnen huis alsook buiten huis niemand kan mij bereiken en als ik zelf bel valt de verbinding telkens weg is hiervoor een oplossing? 

Mijn zus woont hier ook zit ook bij orange en heefd ook nooit bereik. 

Mijn vriend zit bij proximus en heefd overal bereik....

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
M_016
Ervaren verkenner

Voor zover ik kan zien bevinden de Proximus en Orange antennes zich op dezelfde locaties in Zedelgem (Leon Claeysstraat 3A, Schatting 3 en Jos Vereeckestraat 2

Mogelijks heeft één en ander te maken met de door deze antennes al dan niet ondersteunde mobiele frequenties en/of de orientatie (stralingspatternen van deze antennes)

Cfr

Kaart zendantennes | Departement Omgeving - Vlaamse (vlaanderen.be)

Netwerkdekkingskaart | Orange België

De kaart van Orangem.b.t. de 4G dekking binnen geeft inderdaad dat er in Zedelgem een "witte zone" (geen dekking) is binnen, voor 2G of 3G zou er in principe evenwel geen dergelijk probleem zijn

Ik vermoed dat enkel Orange (via de klantendienst) u eventueel een mogelijke oplossing zal kunnen aanbieden bv. gebruik van VoWiFi (in huis of in onmiddellijke buurt)  

 

Shirley31
Aspirant verkenner

Thuis kan ik wifi gebruiken van proximus dat is geen probleem maar gewoon bellen of 4G gebruiken is onmogelijk ben al zolang klant bij orange en zou niet graag veranderen 🙂
1 streepje en dat heb ik overal 😞

IMG_8603.jpeg

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

KIjk even of je VoWifi op je telefoon kunt activeren.

Ik heb thuis binnen ook niet voldoende dekking.  Telefoon is met wifi verbonden en ik zie op de telefoon Orange B Wifi links bovenaan

Bellen via wifi | Orange België

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb eens de dekking (van Orange uiteraard) in Zedelgem opgezocht, @Shirley31 

Binnenshuis is het inderdaad een ramp, maar buiten zou het moeten lukken. Er is wel zo goed al geen 5G, dus ik zou uw foon, indien compatibel in de settings, op 4G zetten, zoniet gaat die constant proberen om 5G te hebben.

Dekking binnen:

dekking zedelgem binnen.JPG

 

Dekking buiten:

dekking zedelgem buiten.JPG

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen