Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-06-20 20h41
Antwoorden: 26 antwoorden
Ik vind dat er de laatste tijd veel storingen op het netwerk zijn.
Op 1 maand tijd al 3 storingen.
Spijtig dat er voor dat deel geen compensatie gebeurd.
@Pilchard tja voor een algemene storing is het nu eenmaal vastgelegd dat daar geen compensatie's voor komen. Vergeet ook niet dat het probleem niet bij Orange hoeft te zijn natuurlijk . Als Telenet problemen heeft met het netwerk dan is Orange ook wel mee betrokken. Maar het kan ook zijn dat er een kabel is opgetrokken door werken. Helaas gaan we dat antwoord niet weten maar opgelost wordt het altijd wel.
Nu ik er aan denk kan ook door de warmte komen hoor je wil niet weten hoe warm het is voor al die servers te laten draaien. Dat is ook ooit eens een pech geval geweest wat ik weet bij Telenet. Veel te warm weer buiten en de servers konden niet genoeg koelen ja dan is de boel om zeep en dan heb je problemen. En ik weet hoe die hal eruit ziet waar al die servers staan ben er vaak genoeg binnen geweest heel warm en veel kabaal. Maar dat is voor elke provider een probleem ook Proximus dat warme weer speelt een grote rol.
Ik krijg net telefoon, geen wifi in Kaulille.
Ocharme mijn nichtje moet naar haar uitslag kijken van school.
Ook geen 4 G.
Ik heb geen smartschool fout geschreven denk ik.
Heb de raad gegeven eens alles uit te trekken.