Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-05-21 11h31
Antwoorden: 5 antwoorden
Hallo,
Ik ben momenteel in Japan, en vertrek nu zaterdag terug naar België.
Mijn probleem is, ik kan van de site hieronder geen SMS ontvangen van die verplichte PLF (Passenger Locator Form).
https://travel.info-coronavirus.be/nl/public-health-passenger-locator-form
Zonder SMS met verificatie code, kan ik niet PLF afronden, en geen QR code ontvangen dat ik moet verplicht aan de incheck balie laten zien.
Van andere service zoals Beobank creditcard, heb ik wel al SMS ontvangen tijdens mijn verblijf in Japan.
Kan iemand dit probleem oplossen??
Mijn smartphone is Nokia 4.2
Het is dringend...ik moet een oplossing vinden voor 01:00am zaterdag 15/05 Belgische tijd... anders weigert de vliegmaatschappij mijn incheck.
Alvast bedankt!!
Ik denk dat dit probleem niet zo zeer bij Orange ligt maar eerder bij die dienst waar je de sms van moet ontvangen. Hier zijn nog al problemen mee geweest , gezien op het nieuws , dat er mensen ook geen sms hebben gehad terwijl ze die wel moesten ontvangen.
Denk niet dat dit zo maar ineens opgelost is en zeker niet vandaag aangezien het een feestdag is.