annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eindelijk 5G in België voor iedereen?

Topic gestart op: 11-02-22 12h57

Antwoorden: 17 antwoorden

Lotus-3C
Veteraan verkenner

Eindelijk 5G in België voor iedereen?

Vandaag heeft Orange België een persbericht uitgebracht waarin ze bevestigen met de uitrol van 5G in België te starten met enkele steden waaronder eerst Antwerpen. Dan Gent, de kust, Brugge en Leuven.

Dit zou gelden voor alle abonnementen zonder extra kost. Wel heb je natuurlijk een gsm nodig dat 5G ondersteunt. Bij iPhone is dit vanaf de iPhone 12.

https://corporate.orange.be/en/news-medias/orange-belgium-opens-5g-all-its-postpaid-customers

 

Labels (1)
  • 5G

17 ANTWOORDEN 17
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 ,Ik kan het automatisch zetten .maar een groot nadeel voor het moment de batterij 🪫 gaat aanzienlijk sneller leeg .Denk dat ze daar bij iPhone nog een oplossing aan het zoeken 👀  zijn .Zal waarschijnlijk nog opgelost geraken dat werd ook gemeld bij problemen .

Heb het probleem gemeld . Bij Apple .wacht nu af .

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Data_w
Ervaren verkenner

Welke IPhone heb je? Als je zoals @patrick2 zegt deze op 5G automatisch zet zou hij normaal de batterij moeten sparen en niet veel data gebruikende toepassingen op 4G moeten gebruiken.

toen ik 5G had op mijn iPhone 12 Pro had ik geen problemen gemerkt batterij ging ongeveer even lang mee als anders ondanks het normale gebruik.

patrick2
Wijze
Wijze

@Data_w en @Tinneke2 

Als. je data automatisch zet dan spaart die idd batterij maar ik heb die op aan staan dus altijd 5G. Dat wil wel zeggen enkel waar en wanneer het beschikbaar is anders werkt het niet. 

Ik heb de iPhone 13 al wel 5G gezien op de 12 Pro Max nog niet eerlijk gezegd. 

De batterij heeft er weinig invloed op eerlijk gezegd als ik 5G heb dan gaat de batterij zeker niet sneller leeg. 

@Tinneke2 heeft de iPhone 13 @Data_w 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Data_w Nu gaat het wel en de batterij 🪫 gaat ook uitstekend .heel raar Maar bedankt voor de feedback .😉🙏

fijne avond 

groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Data_w
Ervaren verkenner

Waarschijnlijk ergens iets dat blijven hangen was in het systeem van iOS dat gebeurd al wel eens, gewoon iPhone dan eens uit zetten paar minuten uit laten staan en terug aan zetten helpt 3/4 van de tijd.

als het nu allemaal wel werkt des te beter hè 🙂

Leden met de meeste pluimen