annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Femtocell werkt niet

Topic gestart op: 22-12-20 14h31

Antwoorden: 8 antwoorden

Sarahbwns91
Rekruut scout

Femtocell werkt niet

Beste,

ik heb problemen met mijn femtocell. Ik woon behoorlijk afgelegen, waardoor ik nooit mobiel bereik heb (ik kan niet bellen of op 4G surfen).

Ik heb de femtocell al enkele keren herstart maar zonder resultaat. De onderste 2 knopjes blijven oranje branden. Ik ben telefonisch niet bereikbaar dus ik kan de klantendienst niet bereiken. Helpen jullie me even verder aub? 

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Sarahbwns91  we gaan moeten zien wat we kunnen doen natuurlijk want technisch gezien kunnen wij niet heel veel. 

De lampjes aan de onderkant zouden al wit moeten branden dus oranje is al niet correct. Je hebt de stroom er al af gehaald zeg je maar je kan de femtocell ook eens resetten. De reset zit ook aan de onderkant en je hebt er een tandestoker of een paperclip voor nodig. Druk die gedurende tien seconden eens in en kijk wat er gebeurd de reset wel doen met de stroom erop. Eventueel kan je ook eens je internet kabel in een andere poort steken want kan zijn dat daar je probleem ligt. Anders proberen met een andere internet kabel. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Sarahbwns91
Rekruut scout

Dag Patrick,

 

Resetten heb ik ook al gedaan.

Ik heb nu een bericht op Facebook en Instagram ook gezonden naar orange. Want via de klantenzone vind ik geen email adres voor technische ondersteuning.

Jij hebt toevallig geen email adres waarop ik iemand van Orange kan bereiken?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Sarahbwns91 

Kun je VoWifi niet inschakelen op je phone om je voorlopig te depanneren ?

Bellen via wifi | Orange België

 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Gregory  schreef:

@Sarahbwns91 

Kun je VoWifi niet inschakelen op je phone om je voorlopig te depanneren ?

Bellen via wifi | Orange België

 


Met een compatibele foon is dat inderdaad een goed alternatief.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen