Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-04-20 20h22
Antwoorden: 10 antwoorden
Allen
net een flybox besteld maar geen Sim kaart erbij? De hulplijnen weten van niks of verstaan me niet of verbinden mij nogmaals door ...
wat is de oplossing want Orange hervalt in dezelfde fouten als voorheen ...
mijn teleurstelling is al groot ...
mvg
zelfde probleem hier. Hoe snel is de sim aangekomen? Nog acties ondernomen?
@Dami als je de Flybox vandaag besteld hebt dan moet alles nog binnen komen. Maar als je Flybox al geleverd is kan het zijn dat je simkaart iets later komt.Je kan ook via messenger sturen en je vraag stellen. Die zullen je vanzelf antwoorden door bericht terug te sturen.
Bedankt Patrick
ik heb geen Facebook, dus dat gaat niet.
ik begrijp ook niet waarom dit nergens vermeld wordt, waarom niemand iets weet, waarom niemand gewoon kan zeggen: ja meneer, ik zie u ordernummer, uw bestelling is geregistreerd en afhankelijk van de post wordt het binnen paar dagen geleverd ...
wanneer zij mij doorschakelen om te annuleren, en vervolgens afleggen, dan begrijpt u dat het niets met Corona, product of dergelijk meer te maken heeft ...
flybox werd vandaag geleverd, ook al staat er 48u op de website, tot daar, maar nu ook nog de simkaart apart, zonder toelichting of uitleg, kom op, time to shine Orange !
mvg
@Dami tja klantendienst .... heb er jaren gewerkt , wel op business niveau dus dat was iets meer technisch en heel andere klanten. En nee het gaat niks te maken hebben met corona crisis.
Waarom de simkaart apart wordt verstuurd weet ik ook niet precies hoor. Misschien uit reden van fraude maar anders geen idee.
Ik hoop enkel dat het vlug opgelost is want op deze manier ga je er niks aan hebben.
Merci Patrick!
weet je of de flybox met Sim van om het even welke operator werkt of exclusief met Orange?
mvg