annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen SIM Kaart

Topic gestart op: 03-04-20 20h22

Antwoorden: 10 antwoorden

Dami
Aspirant verkenner

Geen SIM Kaart

Allen

net een flybox besteld maar geen Sim kaart erbij? De hulplijnen weten van niks of verstaan me niet of verbinden mij nogmaals door ...

wat is de oplossing want Orange hervalt in dezelfde fouten als voorheen ... 

mijn teleurstelling is al groot ...

mvg

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Gdc83
Rekruut scout

zelfde probleem hier. Hoe snel is de sim aangekomen? Nog acties ondernomen?

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Dami  als je de Flybox vandaag besteld hebt dan moet alles nog binnen komen. Maar als je Flybox al geleverd is kan het zijn dat je simkaart iets later komt.Je kan ook via messenger sturen en je vraag stellen. Die zullen je vanzelf antwoorden door bericht terug te sturen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Dami
Aspirant verkenner

Bedankt Patrick

ik heb geen Facebook, dus dat gaat niet. 
ik begrijp ook niet waarom dit nergens vermeld wordt, waarom niemand iets weet, waarom niemand gewoon kan zeggen: ja meneer, ik zie u ordernummer, uw bestelling is geregistreerd en afhankelijk van de post wordt het binnen paar dagen geleverd ... 

wanneer zij mij doorschakelen om te annuleren, en vervolgens afleggen, dan begrijpt u dat het niets met Corona, product of dergelijk meer te maken heeft ...

flybox werd vandaag geleverd, ook al staat er 48u op de website, tot daar, maar nu ook nog de simkaart apart, zonder toelichting of uitleg, kom op, time to shine Orange !

 

mvg

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Dami  tja klantendienst .... heb er jaren gewerkt , wel op business niveau dus dat was iets meer technisch en heel andere klanten. En nee het gaat niks te maken hebben met corona crisis. 

Waarom de simkaart apart wordt verstuurd weet ik ook niet precies hoor. Misschien uit reden van fraude maar anders geen idee.

Ik hoop enkel dat het vlug opgelost is want op deze manier ga je er niks aan hebben. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Dami
Aspirant verkenner

Merci Patrick!

weet je of de flybox met Sim van om het even welke operator werkt of exclusief met Orange?

mvg

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen