Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-10-22 19h12
Antwoorden: 3 antwoorden
Via het werk stap ik over naar een abonnement bij Orange.
Vandaag kreeg ik een SMS dat mijn netwerkverbinding werd afgesloten en dat ik de nieuwe SIM-kaart moest insteken. Even later had ik geen bereik meer.
Echter, ik heb nog geen SIM-kaart ontvangen.
Geen idee wanneer die nieuwe SIM kaart toekomt of waar ik daar meer informatie over kan vinden ook,
geen email van Orange, enkel deze SMS ...
Het was inderdaad naar mijn werkgever gestuurd die het opnieuw had doorgestuurd waardoor er wat vertraging op zat.
In mijn geval vond de werkgever het overigens wel ok als ik eventueel al een andere SIM-kaart zou halen in een Orange shop.
Jouw werkgever zorgde voor de overstap dus zul je best contact nemen met hen.
Het kan zijn dat de nieuwe sim naar hen werd opgestuurd of zelfs naar jou maar nog op de post zit.
Standaard zou ik zeggen, stap binnen in een Orange shop en vraag voor een nieuwe simkaart en dat ze een "simswap" uitvoeren ter plaatse maar vermits dit een zakelijk abonnement is zullen ze dit niet zomaar toelaten zonder bevestiging van de accountbeheerder (de baas of verantwoordelijke voor telecom binnen het bedrijf).
Bedankt, ik zal eens navragen of zij meer weten.