Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-03-23 17h44
Antwoorden: 4 antwoorden
Ondertussen al sinds zaterdagavond (25/03) geen bereik meer. Dit is zo vastgesteld bij meerdere personen. Na telefonisch contact er ook niet wijzer op geworden. Telefoon uit/in schakelen is geen oplossing.
Bereikbaarheid is 0.0 via Orange, via ander netwerk wel bereikbaar 🙂
Als je thuis wifi hebt kun je je telefoon instellen om VoWifi te gebruiken om te bellen
Bedankt, dit werkt als een voorlopige oplossing. Of heeft het zoiezo de voorkeur voor te bellen over WiFi als u binnen een WiFi netwerk zit? Eenmaal buiten het WiFi netwerk zal ik alsnog onbereikbaar zijn.
Normaal geeft VoWifi betere kwaliteit als je een goede wifi verbinding hebt. Wel is het nadeel als je gsm van wifi acces point veranderd dat het mogelijk is dat je verbinding even wegvalt. Met andere woorden als je van de ene kant van je huis naar de andere wandelt 😉
Met vriendelijke groet,
Milan
wel, dat was de beste oplossing in je geval
Mijn VoWifi staat altijd aan. Denk dat de telefoon zelf de beste weg kiest
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |