Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-08-20 20h00
Antwoorden: 17 antwoorden
Hallo,
Sinds ik overgestapt ben op Orange heb ik slechte of bijna geen ontvangst binnen het ziekenhuis waar ik werk. Bij een telefoon schakelt hij automatisch op antwoordapparaat of is de verbinding zeer slecht .
Dit is uitermate vervelend !
Wat kan de oplossing zijn?
@IC in de shop gaan ze weinig met deze info kunnen doen. Bellen zeg je ..... zou bericht doen via Messenger of twitter. Moet je niet aan de lijn blijven zitten wachten en vragen ze geen x aantal keer wat je precies bedoeld. Maar je kan bellen dat mag maar de klantendienst weet niet altijd goed waar het over gaat. En via messenger of Twitter heb je het voordeel zij sturen je vraag direct door naar de juiste dienst , geen wachttijd , en ze nemen terug contact met je op als het bekeken is of als er een oplossing is. Kan wel een aantal dagen duren maar je krijgt een antwoord.
Thanks doe ik 😜
Op plaatsen met weinig ontvangst (zoals bij mij thuis) kun je op je smartphone bij instellingen “bellen via WiFi “ aanvinken... bij weinig bereik schakelt hij naar de optie... werkt perfect bij mij 👍
Het enige nadeel is dat dit blijkbaar enorm veel van mijn batterij vreet ...??? Nog iemand die dit reeds ondervonden heeft?
@Chris10 heb hier totaal geen enkele ervaring mee dat dit aan je batterij zit. Nee kan niet delen in die mening ik gebruik twee gsm toestellen ook alle twee bellen via wifi maar geen probleem met de batterij. Misschien is je batterij of je toestel al wat verouderd waardoor je het misschien ondervind.