annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen service

Topic gestart op: 12-10-20 11h20

Antwoorden: 7 antwoorden

L1990
Aspirant verkenner

Geen service

Iemand die ook problemen heeft met de verbinding?reeds 2 dagen geen bereik! Regio west Vlaanderen torhout. Geen tijd om naar de winkel te gaan wegens werken..

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@L1990  kan je ook iets meer info geven van het geen wat je hebt geprobeerd om het op te lossen? Want om te zeggen geen tijd om naar een shop te gaan is niet oplossent. Kan zijn dat je toch naar de shop moet voor een andere simkaart. Maar eerst eens zien wat je al geprobeerd hebt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
L1990
Aspirant verkenner

Het enige wat ik gedaan heb is mijn gsm aan en uit gelegd.. maar hoor nu van collega’s dat wanneer ze me willen bellen te horen krijgen dat het nummer niet meer bestaat dus vrees dat ik zelf naar de winkel zal moeten gaan.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@L1990  dat is nog niet uitgesloten. Doordat je geen bereik hebt kan het zijn dat je deze boodschap krijgt , maar ik zeg erbij kan zijn. Probeer eens je kaart in een ander toestel aangezien er collega's zijn. Kan zijn dat het een toestel probleem is. Moest het zelfde probleem er zijn dan is  het beste naar een shop te gaan of bel bel je de klantendienst.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

En denk aan een eventueel simkaartprobleem. Steek je simkaart eens in een andere gsm in een andere omgeving.
Is je simkaart nog geldig ? Bij postpaid : rekeningen betaald ?   Bij prepaid : op tijd herladen ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen