Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-07-20 12h36
Antwoorden: 12 antwoorden
Sinds 6 juni aan het overstappen naar Orange voor mijn GSM abonnement (overstap van Mobile vikings abbo naar Orange) en de 2 abonnementen van de kinderen (die al een Orange prepaid kaart hadden). Die van de kinderen zijn direct geactiveerd, ik wacht nog steeds op een activatie. Bij automatische activatie was er iets misgelopen, waardoor er een manuele tussenkomst van de IT dienst of zo nodig was.
Al een paar keer telefonisch contact gehad (als je uiteindelijk na een half uur binnen geraakt), maar daar kunnen ze niet anders zeggen dan dat ik moet wachten.
Vorige week vrijdag naar de Orange winkel in Mortsel geweest, vriendelijke man die ook geprobeerd heeft contact op te nemen met technische dienst, met de belofte dat het binnen de 5 dagen opgelost zou zijn... nog steeds niet dus.
Netwerk op GSM is nog steeds mijn oude, heb nog geen bevestiging op SMS gekregen, maar wel al melding van een aantal mensen dat ik telefonisch niet bereikbaar ben. Kan zelf nog bellen en SMS-en via MV.
Na meer dan vier weken is mijn geduld echt op... alle respect voor de medewerkers van de klantendienst, die doen wat ze kunnen, maar kennelijk krijgt Orange hun problemen niet onder controle. Ik denk dat het tijd wordt voor een formele klacht.
@Bert_Maes schreef:
Sinds 6 juni aan het overstappen naar Orange voor mijn GSM abonnement (overstap van Mobile vikings abbo naar Orange) en de 2 abonnementen van de kinderen (die al een Orange prepaid kaart hadden). Die van de kinderen zijn direct geactiveerd, ik wacht nog steeds op een activatie. Bij automatische activatie was er iets misgelopen, waardoor er een manuele tussenkomst van de IT dienst of zo nodig was.
Al een paar keer telefonisch contact gehad (als je uiteindelijk na een half uur binnen geraakt), maar daar kunnen ze niet anders zeggen dan dat ik moet wachten.
Vorige week vrijdag naar de Orange winkel in Mortsel geweest, vriendelijke man die ook geprobeerd heeft contact op te nemen met technische dienst, met de belofte dat het binnen de 5 dagen opgelost zou zijn... nog steeds niet dus.
Netwerk op GSM is nog steeds mijn oude, heb nog geen bevestiging op SMS gekregen, maar wel al melding van een aantal mensen dat ik telefonisch niet bereikbaar ben. Kan zelf nog bellen en SMS-en via MV.
Na meer dan vier weken is mijn geduld echt op... alle respect voor de medewerkers van de klantendienst, die doen wat ze kunnen, maar kennelijk krijgt Orange hun problemen niet onder controle. Ik denk dat het tijd wordt voor een formele klacht.
Ugh @Bert_Maes,
Stuur ook zeker een bericht naar het webcare-tribe op sociale media. Daar kunnen ze ook rechtstreeks de gepaste dienst contacteren.
Totem's groetjes,
Totem
@Totem heb al geprobeerd via twitter en Messenger (Facebook) maar geen enkele reactie. In de Orange winkel wist de man mij te vertellen dat er veel problemen zijn als je telefonisch contract afsluit, en dat ik beter naar de winkel was gekomen om klant te worden. Ondertussen zijn we meer dan een maand verder en kan ik nog altijd niet via Orange bellen. Klantendienst is telefonisch nog steeds totaal onbereikbaar, heb jij nog een andere manier om hen te contacteren ? Bedankt, Bert
@Bert_Maes schreef:
@Totem heb al geprobeerd via twitter en Messenger (Facebook) maar geen enkele reactie. In de Orange winkel wist de man mij te vertellen dat er veel problemen zijn als je telefonisch contract afsluit, en dat ik beter naar de winkel was gekomen om klant te worden. Ondertussen zijn we meer dan een maand verder en kan ik nog altijd niet via Orange bellen. Klantendienst is telefonisch nog steeds totaal onbereikbaar, heb jij nog een andere manier om hen te contacteren ? Bedankt, Bert
Ugh @Bert_Maes,
Jammer genoeg kunnen de wachttijden langer zijn dan gepland omdat er enkele incidenten na elkaar zijn gebeurd, maar je krijgt wel een antwoord.
Totem's groetjes,
Totem
We zijn ondertussen september, en ondanks de vele beloftes van de medewerkers aan de telefoon kan ik nog steeds niet bellen of wat dan ook, het enige dat ik nog van Orange hoor is de maandelijkse factuur die ik weiger nog te betalen zolang ze mij niet activeren. Laatste telefoontje van hun kant uit is vier weken geleden, en daar beloofden ze me een nieuwe simkaart op te sturen zodra ze gevonden hadden wat het probleem is. DRIE MAANDEN voor een overstap die ze niet in orde krijgen, ik denk dat ik genoeg geduld gehad heb. Gelukkig kan ik nog bellen via mijn oude provider, maar klanten van orange kunnen mij niet meer bellen of berichten sturen ondertussen...