annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gegijzeld door Orange als nieuwe klant

Topic gestart op: 04-07-20 12h36

Antwoorden: 12 antwoorden

Bert_Maes
Gewaardeerd verkenner

Gegijzeld door Orange als nieuwe klant

Sinds 6 juni aan het overstappen naar Orange voor mijn GSM abonnement (overstap van Mobile vikings abbo naar Orange) en de 2 abonnementen van de kinderen (die al een Orange prepaid kaart hadden).  Die van de kinderen zijn direct geactiveerd, ik wacht nog steeds op een activatie.  Bij automatische activatie was er iets misgelopen, waardoor er een manuele tussenkomst van de IT dienst of zo nodig was.

Al een paar keer telefonisch contact gehad (als je uiteindelijk na een half uur binnen geraakt), maar daar kunnen ze niet anders zeggen dan dat ik moet wachten.

Vorige week vrijdag naar de Orange winkel in Mortsel geweest, vriendelijke man die ook geprobeerd heeft contact op te nemen met technische dienst, met de belofte dat het binnen de 5 dagen opgelost zou zijn... nog steeds niet dus.  

Netwerk op GSM is nog steeds mijn oude, heb nog geen bevestiging op SMS gekregen, maar wel al melding van een aantal mensen dat ik telefonisch niet bereikbaar ben.  Kan zelf nog bellen en SMS-en via MV.

Na meer dan vier weken is mijn geduld echt op... alle respect voor de medewerkers van de klantendienst, die doen wat ze kunnen, maar kennelijk krijgt Orange hun problemen niet onder controle.  Ik denk dat het tijd wordt voor een formele klacht.  

Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
MichielS
Aspirant verkenner

Dan toch niet bij Bert, hij heeft deze gecontacteerd ‎op ‎07-07-2020. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@MichielS  het is ook een aanraden van @Totem  om het via het Webcare team te doen. Je kan niet voor altijd alles en iedereen de ombudsdienst inschakelen , het lijkt wel een gewoonte te worden dat mensen zo reageren. Je moet ook zien hoeveel keer heeft een klant contact gehad en via welke wegen? Dat is niet altijd duidelijk en vele nemen 1 keer contact met de klantendienst en dan als je twee maanden wacht ligt het ook aan de klant natuurlijk. 

Als ik een probleem heb contacteer ik vele malen per week ligt aan de ernst van het probleem. Ik stuur altijd via FB Messenger en wordt daar direct geholpen en krijg binnen de week een antwoord op mijn vraag. Daarom haal ik het ook elke keer aan , als de klantendienst niet lukt spreek via Messenger aan dat gaat sneller en hun hebben direct contact met de betrokken dienst.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Bert_Maes  schreef:

enige vertraging kan ik mee leven, maar we zijn drie maanden verder en het probleem is nog steeds niet opgelost.  Heb al fortuinen uitgegeven aan de wachtrij bij de telefonische klantendienst (ik kan immers niet gratis bellen omdat mijn orange simkaart niet werkt en moet dus het betalende nummer bellen), maar als je dan eindelijk na meer dan een half uur aan de lijn te hangen iemand aan de telefoon krijgt dan kan die niets doen behalve beloven dat men mij gaat terugbellen - wat uiteraard niet gebeurt...

Nog mensen bij wie het zo lang duurt, en die een oplossing gevonden hebben ?  Ik vrees dat het enige wat nog helpt een formele klacht is bij de ombudsdienst, met een schadevergoeding per dag dat ze het niet opgelost krijgen...

Ugh @Bert_Maes,

Sorry om te lezen dat het nog steeds niet in orde is. De beste oplossing is om een reminder te sturen naar de webcare Tribe, het kan inderdaad even duren voordat je een antwoord krijgt omdat de volumes nog hoog zijn.

Maar het wordt sowieso opgevolgd. Je zal de toestand met hen kunnen bespreken.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen