annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herlaadkaart activeren vanuit buitenland na tijdelijk stoppen abonnement

Topic gestart op: 05-01-23 13h01

Antwoorden: 5 antwoorden

Chiel1B
Aspirant verkenner

Herlaadkaart activeren vanuit buitenland na tijdelijk stoppen abonnement

Ivm een lange reis eilde ik mijn gsm abonnement tijdelijk stopzetten. De orange telefonische klantenservice raadde mij aan het stop te zetten op de datum van vertrek en dit zou dan omgezet worden naar een touch herlaadkaart.

Op plek van bestemming aangekomen ontvang ik een mail waarin staat dat ik deze herlaadkaart (fysiek gewoon dezelfde kaart) moet activeren en dat dit kan in een orange winkel of op een pc met je E-ID. Die laatste heb ik natuurlijk niet meegenomen op reis.

Het is erg vervelend dat dit mij niet verteld is toen ik mijn abonnement stopte, daarnaast werkt mij sim nu niet en kan ik de klantendienst dus niet bellen. Op de website van orange wordt geen enkel email adres gegeven, dus er is geen enkele manier om in contact te treden met orange…

ik hoop dat dit bericht orange toch bereikt en dat ze mijn kaart kunnen activeren als herlaadkaart (al mijn gegevens hebben ze namelijk al) of dat ik dit via itsme kan doen.

Ik heb ook contact gezocht via orange website voor bedrijven, maar geen respons.

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Chiel1B 

Sorry zij hebben jou gegevens maar jij moet wel bevestigen wie jij bent bij een nieuwe activering en daar is je E-ID nu eenmaal voor nodig. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen