Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-01-23 13h01
Antwoorden: 5 antwoorden
Ivm een lange reis eilde ik mijn gsm abonnement tijdelijk stopzetten. De orange telefonische klantenservice raadde mij aan het stop te zetten op de datum van vertrek en dit zou dan omgezet worden naar een touch herlaadkaart.
Op plek van bestemming aangekomen ontvang ik een mail waarin staat dat ik deze herlaadkaart (fysiek gewoon dezelfde kaart) moet activeren en dat dit kan in een orange winkel of op een pc met je E-ID. Die laatste heb ik natuurlijk niet meegenomen op reis.
Het is erg vervelend dat dit mij niet verteld is toen ik mijn abonnement stopte, daarnaast werkt mij sim nu niet en kan ik de klantendienst dus niet bellen. Op de website van orange wordt geen enkel email adres gegeven, dus er is geen enkele manier om in contact te treden met orange…
ik hoop dat dit bericht orange toch bereikt en dat ze mijn kaart kunnen activeren als herlaadkaart (al mijn gegevens hebben ze namelijk al) of dat ik dit via itsme kan doen.
Ik heb ook contact gezocht via orange website voor bedrijven, maar geen respons.