Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-11-20 07h10
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
In contact komen met jullie is bijzonder moeilijk blijkbaar, via contactcenter 5000 dan krijg je onvriendelijk personeel aan de lijn die je toch niet verder kan helpen.
Op 3 augustus laatstleden werd mijn contract stopgezet op mijn vraag.
Sindsdien blijf ik maandelijks aanrekeningen ontvangen welke ik betaalde. Ik ben dit stilaan kotsbeu !! Ik blijf niet betalen voor een dienst of nummer welke ik niet meer in gebruik is. Als ik de domiciliering stopzet zoals me reeds telefonisch werd aangeraden dan krijg ik aanmaningen en komen er kosten bij, schrijf ik over dan ontvang ik een maand later weer een factuur.... Ik heb het echt wel gehad met jullie praktijken.
Ik hoop op een spoedige oplossing en op contact van jullie zoniet ben ik genoodzaakt de ombudsdienst voor telecom nogmaals te contacteren en via daar dit op te lossen.
Graag reactie van orange
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@nicoderick goedemorgen,
het heeft géén zin hier gal te komen spuwen, wij zijn net als jij klant. En proberen
iedereen te helpen.
Je kan via Messenger van FB je bericht plaatsen bij Orange.
En hier kan je ook eens lezen gaan:
Succes.
bedankt, maar laat me het goed begrepen... Mijn stopzetting aanvraag was op 26.01 bevestigd(email en gebelt) en vanaf 25.02 stopgezet en geen meer internet diensten geleverd. Waarom moet ik dan vanaf 28/02 tot 27.03 voor internet diensten betalen als heb ik die nooit ontvangen? Voorhand of achterhand vind ik nie belangrijk. Factuur is op basis van levering van internet diensten gemakt. Of niet?
Ok je hebt dus wel effectief alles stop gezet op 26-01 en niet op 25-02 ? Als dat zo is dan is de factuur van 28-02 niet relevant want die maand heb je geen internet meer.
Dan moet de facturatie dienst dit bekijken en je de oplossing bieden want dat kunnen wij sowieso niet.
Bedankt allemaal voor de antwoorden.
Ik had schriftelijk geen bevestiging ontvangen dat het nummer/abo was opgezegd.
Ik heb deze ochtend zoals Jossette schreef via email contact opgenomen met orange, het zou nu in orde moeten zijn volgens hun...
@nicoderick bedankt voor je antwoord dan mag
deze topic als opgelost aanvinken als je zin hebt.
Nog een fijne avond.
@nicoderick het is niet de bedoeling dat je hier open en bloot je gsm neer zet. Ik ga dan ook moeten vragen dat dit verwijderd gaat kunnen worden want het is een openbaar forum waar iedereen mee leest en dan heb ik het niet enkel over ons. Als het in verkeerde handen valt heb je prijs vandaar dat ik je informatie en je post ga laten aanpassen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
14 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |