Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-05-23 17h37
Antwoorden: 9 antwoorden
Beste
Geen idee op welk forum dit thuishoort, gelieve in de juiste categorie te zetten.
Help mij alstublieft met mijn probleem waar ik al 2j voor aan het bellen ben zo goed als iedere maand soms zelfs meermaals! Telkens van het kastje naar de muur gestuurd met de opvolging van dossiers enz.
Maandelijks (uitzondering nu wegens ziekte), bellen en zelfs naar jullie helpdesk val ik weg! Signaal op mijn kot in Hasselt nieuwbouw is verschrikkelijk! Ik kan zelfs m'n ouders v 80j niet bellen als ik er verblijf!
Waarvoor betaal ik jullie eigenlijk met 23/m?!
Ik ben razend! Jullie zijn nooit met een oplossing gekomen. Zowel voip als normaal bellen geeft hetzelfde resultaat.
Dan nog de ironie: 2 streepjes maar IEDERE X IK BEL VALLEN DE STREEPJES WEG. Val ik weg wordt het gesprek beëindigt of enorm gekraak maar eens de telefoon afklikt terug twee streepjes. Je krijgt de kiestoon en belt hij gaat over, BAM, weer weg!
En voor het geval jullie weer beginnen:
-SPECIAAL een derde gsm gekocht nog geen verandering ik ben het BEU
- letterlijk zeer oude tot de nieuwste modellen geprobeerd van partner, familieleden, vrienden, enz en daar de vele sims ingestoken met Motorola, Nokia, Samsung, Xiaomi, Beaphone, enz.
- sim ook weer recent laten vervangen VOOR DE ZOVEELSTE X op jullie aanraden in februari/maart weer zonder resultaat
- voip bellen geeft zelfde resultaat als normaal bellen
- aan raam/open raam geen resultaat
-Voor gezondheidsredenen moeten zowel ik als mijn ouders altijd beschikbaar blijven en zelfs naar dokters bellen lukt zelden vanaf hier
- zelfs met jullie helpdesk te telefoneren VAL IK WEG
KOMOP!
LOS HET OP ALSTUBLIEFT!
En durf niet te zeggen "verander van nummer". Ik ben gaan horen bij jullie concurrenten en hun tarieven en het probleem uitgelegd en gevraagd wat zij ervan vonden en die zeiden van nr veranderen lost het wrs nog niet op bij Orange.
Sorry voor mijn boosheid maar dit is echt onacceptel! Ik eis op z'n minst een signaalversterker op jullie kosten tot dit is opgelost!
Vroeger had ik dit probleem soms ook op andere plaatsen maar dit is belachelijk op mijn kot dat het altijd gebeurt!
Aub een oplossing en feedback
"U hebt geen recht op een ftc want anders moet je je domicilie adres er plaatsen".......
Dat mag niet op mijn kot en heb ik ze ook uitgelegd! Antwoord: "jammer. U weet dat ze aan het werken zijn aan twee nieuwe masten in Hasselt tot de 18e dan is de eerste klaar en de tweede eind deze maand. Wacht tot die tijd of anders kan u bij ons een Orange simkaart aankopen.
Over topic compensatie heb ik blijkbaar geen recht want er waren werken....
Okee... klacht testaankoop en de inspecteur is de volgende stap en concurrent
Zou van de eerste keer van provider veranderen, @Mellinda - einde miserie
Kijk even bij Mobile Vikings = proximus netwerk
Andere studenten hebben in mijn kamer geprobeerd te bellen zowel proximus als orange/telenet en ze hadden minder bereik dan op hun kamer maar meer dan voldoende en elk 2-3 streepjes.
Idd ik ga gwn blijven aandringen en die klantendienst stalken desnoods met 3 oproepen per dag.
Volgens orange uitbater vd shop enige weg en nr is via de 5000 om ze te contacteren 😕
Heeft er ooit iemand u voorgesteld of aangeraden om een FTC (FemToCell) te vragen aan Orange?
Dat is een toestel dat je in uw woning plaatst en met een UTP kabel aansluit op uw router. Deze hoeft zelfs niet van Orange te zijn, als je maar internet hebt.
Die FTC gaat bedraad het internet op, contacteert de servers van Orange en fungeert dan als mini zendmast van Orange en stuurt het gewone signaal + 4G uit in uw kamer. Tot maximaal 4 toestellen tegelijk.
Wanneer Orange na onderzoek tot het besluit komt dat je een FTC nodig hebt is die zelfs kosteloos.
Uiteraard heb je wel een sim van Orange nodig. Ik weet zo van buiten niet of het enkel voor abonnementen geldig is of ook voor prepaid, dat moet ik in het midden laten.
En het is niet van horen zeggen, ik heb er eentje staan in mijn living.