Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-05-23 17h37
Antwoorden: 9 antwoorden
Beste
Geen idee op welk forum dit thuishoort, gelieve in de juiste categorie te zetten.
Help mij alstublieft met mijn probleem waar ik al 2j voor aan het bellen ben zo goed als iedere maand soms zelfs meermaals! Telkens van het kastje naar de muur gestuurd met de opvolging van dossiers enz.
Maandelijks (uitzondering nu wegens ziekte), bellen en zelfs naar jullie helpdesk val ik weg! Signaal op mijn kot in Hasselt nieuwbouw is verschrikkelijk! Ik kan zelfs m'n ouders v 80j niet bellen als ik er verblijf!
Waarvoor betaal ik jullie eigenlijk met 23/m?!
Ik ben razend! Jullie zijn nooit met een oplossing gekomen. Zowel voip als normaal bellen geeft hetzelfde resultaat.
Dan nog de ironie: 2 streepjes maar IEDERE X IK BEL VALLEN DE STREEPJES WEG. Val ik weg wordt het gesprek beëindigt of enorm gekraak maar eens de telefoon afklikt terug twee streepjes. Je krijgt de kiestoon en belt hij gaat over, BAM, weer weg!
En voor het geval jullie weer beginnen:
-SPECIAAL een derde gsm gekocht nog geen verandering ik ben het BEU
- letterlijk zeer oude tot de nieuwste modellen geprobeerd van partner, familieleden, vrienden, enz en daar de vele sims ingestoken met Motorola, Nokia, Samsung, Xiaomi, Beaphone, enz.
- sim ook weer recent laten vervangen VOOR DE ZOVEELSTE X op jullie aanraden in februari/maart weer zonder resultaat
- voip bellen geeft zelfde resultaat als normaal bellen
- aan raam/open raam geen resultaat
-Voor gezondheidsredenen moeten zowel ik als mijn ouders altijd beschikbaar blijven en zelfs naar dokters bellen lukt zelden vanaf hier
- zelfs met jullie helpdesk te telefoneren VAL IK WEG
KOMOP!
LOS HET OP ALSTUBLIEFT!
En durf niet te zeggen "verander van nummer". Ik ben gaan horen bij jullie concurrenten en hun tarieven en het probleem uitgelegd en gevraagd wat zij ervan vonden en die zeiden van nr veranderen lost het wrs nog niet op bij Orange.
Sorry voor mijn boosheid maar dit is echt onacceptel! Ik eis op z'n minst een signaalversterker op jullie kosten tot dit is opgelost!
Vroeger had ik dit probleem soms ook op andere plaatsen maar dit is belachelijk op mijn kot dat het altijd gebeurt!
Aub een oplossing en feedback
Beste Cdt24801
Bedankt voor uw reactie.
Het probleem is dat dat niet haalbaar is, spijtig want dat v u klinkt wel veelbelovend.
Op mijn studentenkamer is het probleem dat wij smarteye gebruiken/"studenteninternet" en we geen toegang hebben tot instellingen van een modem of Router. Gewoon 1 groot gebouw van ongeveer 12 verdiepingen.
Vriendelijke groet
Als je toegang hebt tot internet, en geen voldoende dekking, kun je dan VoWifi niet inschakelen op je telefoon ?
Bellen via wifi | Orange België
Mijn huis is redelijk geisoleerd en de dekking binnen is soms maar 1 streepje
Thuis, zie ik op mijn iphone links bovenaan Orange B Wifi
Dus thuis bel ik eigenlijk via wifi
Beste Cdt24801 en Gregory, bellen via wifi/voip/vowifi zelfde probleem. Ja idd mss werkt die ftc. Ik heb Smarteye al een mail gestuurd hiervoor of dit mogelijk is op dat netwerk.
Ook ben ik momenteel thuis nu en gek genoeg toen ik naar huis reed daarnet idd een Orange shop binnen gegaan.
Doorweekt van de regen maar soit, die zeiden koop u een simkaart v 15 v proximus. Uw gsm's hebben toch allemaal dual sim. Snappen ze dan niet dat het hier om het principe gaat ik heb al twee gsm's gekocht afgelopen twee j waaronder een ander merk smartphone en dan nog eens 70 voor klassiek nokia model clamshell... Nu weer geld uitgeven zijn ze op hun hoofd gevallen?!
Verkoper zei ook als ik u was en die problemen al zoveel jaren aanslepen verander van provider...
Toen vroeg ik hem kan jij niet naar de klantendienst bellen en aandringen voor die ftc? Antwoord: t is middag en gaat enorm lang duren... dus hij heeft het niet gedaan...
Ik ga gewoon vanaf nu die klantendienst iedere dag verschillende x opbellen want ik verloor zelfs op kot met hun de verbinding en aandringen voor zowel compensatie als ftc want dit kan nimmer.
Vanochtend letterlijk x-keren verbinding kwijt weer en verschillende keren opeens 'uw nummer wordt bij ons niet herkend bent u klant bij orange druk op x' op het bandje.
VoWifi probleem - snap ik niet goed - maar soit, passons
Heb je buiten je kot een goede verbinding ? Indien ja, zal een proximus geen soelaas brengen - probleem is isolatie binnen
Zijn er studenten die een proximus/mobilevikings abonnement hebben en binnen wel een goede verbinding hebben ? Indien ja, verander van provider
Heb je een bekabelde internet verbinding op je kot ? Dring aan dat ze bellen in de shop - lang duren ? Ja, maar bij niet bellen blijft het probleem
Ik ondervind netwerkproblemen thuis: wat kan ik eraan doen? | Orange België
Je kunt de FTC of mobile booster verbinden met de RJ45 port van de internet. Wil je ook nog je computer aansluiten koop dan een goedkope switch TP-link desktop-switch LS1005G | Action.com
Je hoeft geen toegang te hebben tot de instellingen van modem of router. Het enige dat je nodig hebt is een UTP aansluiting alwaar je de UTP kabel kan inpluggen (deze kabel is meegeleverd trouwens).
Via die UTP aansluiting moet je dus wel op het internet kunnen.
Heb je enkel toegang via WiFi en dus nergens een UTP aansluitpunt, ja, dan kan je geen FTC aanvragen of gebruiken ....
Indien wel zou ik zeggen: stap eens een Orange winkel binnen en stel daar de vraag wat voor u mogelijk is. Ik heb geen facebook en dus ook geen messenger. Ik weet niet of dat nog actueel is, maar vroeger kon je alleszins ook via die weg de klantendienst contacteren.
Een "neen" heb je reeds, een "ja" kan je wellicht nog krijgen. Niet geschoten is altijd mis.