annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nat type: strict xbox series x

Topic gestart op: 24-10-24 16h30

Antwoorden: 8 antwoorden

Yoran20
Aspirant verkenner

Nat type: strict xbox series x

De laatste tijd heb ik om de 5 minuten last van hoge ping en lag. In mijn instellingen op xbox staat er naast mijn nat type strict. Zou dat de reden kunnen zijn van al de lag? Ook mijn downloadsnelheid is heel traag, ik heb van sommige mensen gehoord om een gaming router aan te schaffen maar weet niet of dat een goed idee is of welke het beste is dat niet teveel kost. Mvg

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Yoran20
Aspirant verkenner

Hij verandert ook om de 5 minuten van groen pinken naar rood pinken.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

zou van de modem tot boven een cat 6 kabel trekken,  je kunt de huidige kabel vervangen.  Cat 6 kabel verbinden met de huidige en doortrekken.  Een electricien kan het doen als je het niet ziet zitten.  Anders blijf je met de miserie zitten

0 pluimen
Yoran20
Aspirant verkenner

Ik heb het verandert naar public ip en nu staat er “moderate” ipv strict. Op de zolder staat er dan een “wifi booster cable” zwart torentje die is met een kabel aangesloten aan een ethernet aansluiting en dan een cat 5 kabel verbonden met xbox, merk ook als ik nu iets installeer dat het van 20mbps naar 50 dan 80 en veel verander van snelheid 

0 pluimen
Yoran20
Aspirant verkenner

Mijn xbox staat ook op de zolder dus is met lange kabels die in de muur zitten, maar zijn geen cat 5 kabels. Kan ze ook niet veranderen want ik kan er niet aan. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen