Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-06-20 22h25
Antwoorden: 30 antwoorden
Is nu de 2de keer da dit gebeurd vind da jammer wij moeten op tijd betalen en we hebben een netwerk probleem we zou een keertje niet moeten betalen.en ook ook zeggen sorry mijn bank werkt niet.maar ga opgelost worden.dan zullen ze rap alles afsluiten of een brief sturen om te betalen
Je mag dat melden @Gregory .
Ik heb het een paar jaar geroepen bij Telenet maar telkens was dat nee dat kan niet of andere smoesjes. Ik ben geen IT'er maar ik denk persoonlijk dat dit wel mogelijk is. In plaats van een gratis sms te sturen met 'u krijgt gratis data ' kan er ook instaan ' er is een algemene storing we houden u op de hoogte' .
Hallo patrick2,
Dit zou een oplossing kunnen zijn, maar helaas zelfs
dat kan niet. Dank voor je antwoord eerder , ik schoot
niet op de pianist, maar was gewoon misnoegd over het hele gebeuren.
@TwonickyII en waarom zou dat niet gaan voor die sms uit te sturen ? Of bedoel je iets anders ?
Bij de laatste storing lag zelfs het gsm verkeer plat.
Meestal bij een panne los ik dit op door mijn gsm
als hotspot te laten fungeren, maar zelfs dat lukte niet,
bij het testen van een smsje, bleek ok dit niet verstuurd te kunnen worden.
Maar jouw voorstel om een sms te sturen is zeker
al iets, want als je de helpdesk niet kan bereiken omdat de lijn overbelast is,
geloof me vandaag raakte ik er ook niet op,
dan wordt het gissen en dat is ook niet gezellig.
grtz
@TwonickyII ik heb dat voorstel jaren geleden al eens gedaan toen ik nog bij Telenet werkte. Maar dat kon niet en bla bla bla. Als je een sms kan sturen met een verwittiging dat je gratis data krijgt kan je ook sturen er is een panne we houden u op de hoogte.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |